четвер, 6 листопада 2014 р.

Помада-олівець Maybelline Color Drama #520 Light It Up [Lipstick Pencil]

Буває у вас таке, що зайжеш в "Космо" за спонжиками, а потім побачиш її - ідеальну_червону_помаду і далі все, як в тумані? Приблизно так у мене склалось з Maybelline Color Drama #520 Light It Up. Це перша помада-олівець у моїй колекції і я її просто люблю, але давайте придивимось і дізнаємось, як же з'явилась ця любов =)


Отож, вийшла я з магазину - омріяна помада вже в руках і можна роздивитись. Maybelline Color Drama - короткий і порівняно товстий олівець з чорною кришечкою. На кінці позначено відтінок, який на диво співпадає з реальним кольором помади. Мене трохи здивувало, навіщо випускати класичний олівець, який потрібно заточувати, якщо зараз є багато альтернативних варіантів зробити помаду красивою і зручною. Проте маємо, що маємо)

На сайті Мейбеллін я не знайшла опису цього засобу, що доволі дивно, адже вона тільки цього року вийшла. Отож, буду ділитись лише своїми враженнями.


Наносити олівець - саме задоволення. У нього ніжна кремова текстура, яка робить нанесення дуже легким і приємним. Проте попри таку легкість, помада тішить яскравим відтінком і стійкістю. Відтінок асоціюється в мене з соковитою черешнею і малиною. Коли наносила тестер в магазині на руку, тоді Light It Up був виражено малиновим, холодним і з порядним таким ухилом до фіолетової палітри. На губах, як на мене, дивиться червоніше, проте не занадто яскраво. Бо у мене з цим часто бувала проблема: червона помада на губах відтягувала на себе всю увагу і на обличчі "грала соло", випадаючи з загального образу. З Maybelline Color Drama #520 такого ефекту немає. Тим більше при бажанні її можна нанести зовсім трохи і розтушувати просто для малинового відтінку, а можна зробити ось цю саму "драму" з яскраво-червоними губами.



Ось так виглядає на руці.

Отож, повертаючись до попередньої теми: помада-олівець дуже слухняна при нанесенні, дає рівномірний відтінок, складочки не підкреслює. Попри те, що на губах виглядає матово, її не хочеться доповнювати блиском, ну але це вже справа смаків. Носиться на відмінно) Принаймні, у мене спокійно переживає більшу частину дня. Звичайно, з'їдається, проте "пережити" дві булочки може "без втрат" - я перевіряла!


Color Drama на губах: на першому кадрі - в сутінках після 17 години, на другому - при денному освітленні, близько 12 дня.

Мінусів я наразі не помітила, тому сміливо рекомендую помаду Maybelline Color Drama для створення яскравого настрою в ці передзимові дні))

Ціна в мережі "Космо" - 49 UAH

Як вам відтінок? А яка ваша улюблена червона помада? 

28 коментарів:

  1. Спасибо за отзыв, обязательно присмотрюсь!)

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. О да, теперь украшаю осень яркими цветами))

      Видалити
  3. И цена приятная, и на губах лежит роскошно! Отличная покупка, Ната!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, сама натішитись не можу) Щоправда, хотіла собі ще якийсь придбати з цієї серії, але не знайшла наразі нічого настільки цікавого і привабливого. А за таку ціну можна і поекспериментувати)

      Видалити
  4. дуже гарно і рівно лежить на губах! красивий червоний, мені такий на комусь дуже подобається, а мені від не підходить(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ця помада просто радість) Приходжу додому ввечері - а вона досі на губах, ну клас же ж!
      А в мене теж з червоним кольором складно, дуже мало відтінків личать( Але я з тих, хто вірить у фразу, що всі мають "свій" тон червоної помади)

      Видалити
  5. Beautiful colour! :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Красивый оттенок, лежит идеально!
    Спасибо за обзор!
    Прикупила такой в нюдовом 630 оттенке, но еще не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)
      О, я бы с радостью о нем прочитала, поскольку хочу еще что-то приобрести из этой линейки, но оттенок 140 меня чуток разочаровал(

      Видалити
    2. постараюсь написать о своей побыстрее.
      а в чем разочаровние от 140?

      Видалити
    3. Очеть твердый, губы выглядят неопрятными и слишком сухими и по ощущениях не слишком приятно(

      Видалити
    4. у, вот это засада....может его на бальзам укладывать?

      Видалити
    5. Экспериментирую пока-что с ним) С блексом сверху выглядит лучше уже...

      Видалити
  7. красивый оттенок) видела эти карандашики в интернет-магазинах, а в наших магазинах не тестировала. нужно это исправить))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      О, рекомендую спробувати! Правда, я ще взяла собі рожевий відтінок 140, але він - розчарування. Але, думаю, в серії має бути ще щось гарне і "носибельне" (темно-сливовий - це не для мене)

      Видалити
  8. Класний відтінок! Треба буде звернути на цю серію увагу, хочу сливовий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Думаю тоді Berry Much тоді має сподобатись)

      Видалити