понеділок, 17 листопада 2014 р.

Помада-олівець Maybelline Color Drama #140 Minimalism [Lipstick Pencil]

Недавно я писала, як мене захопила помада-олівець Maybelline Color Drama #520 Light It Up. На хвилі любові до неї я вирішила купити собі ще якийсь відтінок з цієї серії. І зупинила свій вибір на Color Drama #140 Minimalism. Банальний ніжно-рожевий, який потрібен завжди і всюди. Отож - враження!


Якщо порівнювати з термоядерним Light It Up, то Minimalism сподобався мені менше. І справа тут не у спокійному відтінку - спокійні я люблю, як і яскраві. Але його куди важче наносити - олівець не дуже м'який і менш пігментований, як мені видалось. До того ж, на губах цей "мінімалізм" дає ледь помітний відтінок, який виглядає надто сухо (і не лише виглядає, а і відчувається), а також підкреслює всякі дрібниці, які підкреслювати не варто - як-от складочки і т.п.


                                                        Ось так виглядає на руці =)

Загалом, при денному освітленні ми отримуємо рівний світло-рожевий тон, який ледь-ледь перекриває природний колір губ, а ще в наявності дрібний шиммер. Але при цьому йому чогось не вистачає - доповнюю блиском. Без блиску - на губах неприємно, пересушено і взагалі якось "голо". Стійкість теж не особлива, але для макіажу а-ля натюрель, думаю, підійде непогано.


Рекомендувати не буду, але не втрачаю надії, що інші відтінки цього олівця ближче по ТХ до #520 Light It Up, ніж до #140 Minimalism =)


На губах - як бачите, дуже "гарно" помітні складочки-тріщинки, підсушена шкірка і взагалі всі результати прогулянки холодним містом. Колір насправді світліший, ближчий до зображення нижче:
На губах варіант 2: менша інтенсивність + прозорий блиск. Думаю, таке краще. 

Ціна в мережі "Космо" - 55 UAH.

Чи ви пробували цей відтінок? А інші з серії Color Drama? Які враження?

22 коментарі:

  1. дуже люблю помади в такому форматі, в мене чуба від Клінік, якість просто чудова. Дійсно, на фотографіях видно, що він трішки підкреслює на губах тріщинки;(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я полюбила їх нещодавно, але відчуваю, що надовго) тільки потрібно ще точилку відповідного діаметру купити...
      Так! І то ще фото змиті трохи(

      Видалити
  2. You look so adorable! Love this shade! Have a great week dear!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Шкода, що вона не ідеальна в нанесенні, колір дуже подобається!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так(( Але я думаю, що інші відтінки кращі - адже червоний 520 просто ідеальний!

      Видалити
  4. Наташа, спасибо за отзыв, буду смотреть на этот какрнадашик когда помада понадобится))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада) Сміливо рекомендую з цієї серії відтінок 520!

      Видалити
  5. Как красиво! Отлично...

    Заглядывай и ко мне:
    http://beautyblog133.blogspot.ru/?m=1

    ВідповістиВидалити
  6. Интересная помадка, я люблю такие необычные форматы... Жаль, что она оказалась такой неоднозначной. Интересно попробовать... :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. С другими оттенками в серии у меня отнешония сложились лучше)) Так чтов целом Color Drama весьма удачные помадки)

      Видалити
  7. Красивый цвет, смотрится красиво, плохо, что подчеркивает изьяны:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, шкода( Ото з блиском її ношу - ситуація виправляється!

      Видалити
  8. Я очень люблю такие помады-карандаши, очень удобный формат, чтобы носить в сумочке)) Наташа, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я люблю) Правда, мені трохи не подобається те, що олівець затчоувати треба. Ех, звикла до сучасних зручностей))

      Видалити
  9. а я ни разу помадами карандашами не пользовалась, сейчас посматриваю на люмене)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені особисто цей формат дуже до душі, Люмен не бачила) Треба буде "піти в розвідку"!

      Видалити
  10. блеск исправил все недочеты этой помадки и стало красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я її зараз переважно наношу саме під блиск або під легкі зволожуючі помадки - гарно йде!

      Видалити