четвер, 13 листопада 2014 р.

Тональний крем Maybelline Affinimat #14 Ідеальний Тон

Тональний крем у мене - незамінний продукт в косметичці, без якого ну майже нікуди. І коли закінчився Maybelline Affinitone #3, я вирішила провести експеримент і взяти тон з іншої серії - Maybelline Affinimat #14 з матуючим ефектом. У мене комбінована шкіра, тому матовість зайвою ніколи не буде) Але подивимось, що цей тональний крем мені приніс...


На сайті Maybelline пишуть:
"Формула нового матуючого тонального крему Аффінімат містить комплекс мільйонів абсорбуючих мікрочастинок, які як губка вбирають надлишки шкірного жиру. 
Повністю зливається з тоном і текстурою шкіри. 
Полегшена текстура. 
Без ефекту маски."

Я взяла собі відтінок #14 кремово-бежевий - найсвітліший, який вдалось знайти в магазині, хоча мають бути ще дві світліші відтінки. Ну менше з тим... Тюбик чорний, зручний, до упаковки взагалі жодних претензій. Зазначено, що крем підходить для комбінованої та жирної шкіри, а також є захист від ультрафіолету - SPF 17. Відкриваємо!


У крему доволі рідка текстура і ледь помітний аромат. Легко наноситься, швидко переймає тон шкіри. І так, він дає бажаний матуючий ефект і робить колір обличчя однорідним, проте водночас засіб має мінуси, які я не можу не згадати. Як на мене, щоб його використовувати потрібно мати ідеальну шкіру. Хоча, якщо шкіра ідеальна, то можна обійтись і без тонального) Парадокс, так? Просто, річ у тому, що цей тон підкреслює абсолютно всі недосконалості: нерівності на шкірі, підсушені місця і все, що вам хочеться приховати. При цьому з почервоніннями він справляється на трієчку - гірше, ніж його аналог з серії Affinitone.


Так він виглядає розтушованим на руці.

За що Maybelline Affinimat #14 можна поставити плюс - то це стійкість. Можна нанести тон вранці і бути спокійною за його стан на весь день. Проте загалом же, шкіра виглядає надто пересушеною і мені не вистачає легкості покриття. З пудрою взагалі обличчя якась маска. Може, це звичка, бо ж я все літо пробігала з легким флюїдом від Ів Роше на обличчі, але загалом враження не найкращі. Вдруге не візьму, рекомендувати не буду. Думаю, що цей тональний підійде людям з жирної шкірою, яким не треба нічого приховувати і потрібен лише рівний стійкий тон.

Ціна в мережі "Космо" - близько 70 UAH за 30 мл.

А ви користувались цим тональним? Порадьте гарний тональний для екстремально світлої комбінованої (з ухилом в жирність) шкіри =)

22 коментарі:

  1. Giorgio Armani Face Fabric Second Skin SPF 12 #1 the best! Have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже подобається ББ від Мейбелін, коштує копійки, а на моєму обличчі лежить краще, ніж люкс.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачила-роздивлялась, але якось начиталась про нього поганих відгуків. Аот може таки варто спробувати!)

      Видалити
  3. Есть такой крем в пробнике, но пока не пользовалась)

    Мне нравится тон.крем Буржуа Healthy Mix Serum в самом светлом оттенке 51) Уже вторая бутылочка подходит к концу, планирую третью купить) У меня кожа комбинированная, склонная к жирности, и проблемная.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за совет) думаю, что и моей коже этот тон подойдет, если у нас так совпадают характеристики)

      Видалити
  4. Я давно пользовалась тональным от Мэйбеллин, вроде бы неплохой был.
    Мне нравится Ревлон для комбинированной кожи. Отличный вариант - хорошее покрытие и матирование...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, у меня тоже были от них пара более удачных тоналок)
      Спасибо за совет! Правда, я у нас Ревлон не видела в продаже... (

      Видалити
  5. Я не пробовала этот тональный. В последнее время я увлеклась сс-кремами и еще мне понравилась новинка от Макс Фактор luminizer)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за пораду) Я зверну на нього увагу. Теж хочу щось ВВ чи СС спробувати, але тут спочатку цікавить азіатська косметика..)

      Видалити
  6. Я поки не користувалась цим тональним, порадити можу від Gosh CC

    ВідповістиВидалити
  7. мне тональники этой фирмы к сожалению вообще не подходят,но именно этим не пользовалась хотя если подчёркивает все шелушения тогда тоже не моё

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інша серія в них мені більше подобається... Але цей, так, цей якось взагалі не особливо(

      Видалити
  8. я с тональными особо не дружу,но вот ВВ от биодерма очень понравился и хочу СС от люмене попробовать)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якраз на днях роздивлялась біодерму в аптеці... Може теж спробую) Дякую за поради!

      Видалити
  9. Цей тональний не пробувала, але був колись Афінітон, то вдруге теж не взяла. В мене шкіра не жирна, але можу порекомендувати Інглот YSM, я його використовую найчастіше для весільних макіяжів, по стійкості класний і немає ефекту маски на обличчі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за пораду) Я часто проходжу повз корнер Інглот, то треба буде придивитись до тональних у них.

      Видалити
  10. Wow, it blends so nicely into your skin! :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yess, but it looks too dry on it =\ So I'm looking for some new foundation XD

      Видалити
  11. Намертво матирующий- это как раз мой вариант :) Жаль все недостатки подчеркивает,как бы попробовала. Спасибо за отзыв и раза буду видеть Вас в своём блоге http://satupanda.blogspot.com : )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж підходить матуючий тональник, але при цьому бажано, щоб він виглядав, не як грим гейші ТТ

      Навзаєм! З радістю вас читатиму) Вже додалась

      Видалити