пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

Liebster Blog Award #4 & #5

Моєму блогу дуже щастить на Liebster Blog Award - це вже четверта і п'ята. Першу можна знайти тут, а другу і третю - тут. Насправді це дуже приємно і радісно, коли твій блог помічають, тому перейду до відповідей на питання, які отримала від Anna Stryukov і Diana Belka =)



Від Анни:

1. Как Вы пришли к блоговедению?
Писанина - моя робота, хоббі, сенс життя, тому це вийшло якось само собою...) Хотілося писати про моду і косметику - от і пішло-поїхало...

2. Блог для Вас это хобби, способ самовыражения, работа, удовольствие?

Задоволення)) А також можливість дізнатись про різні цікаві й корисні косметичні штуки.

3. Какой косметический продукт Вам бы хотелось попробовать, но по причине дорого/трудно достать у Вас его нет?

Якщо чесно, таких багато, зокрема у люксовому сегменті) Але, якби була ситуація, що "хочу, жити без нього не можу", то я б виділила фінанси і купила таки.

4. Новинки или проверенные средства в уходе - что из этого для Вас? Склонны к авантюризму в косметике, макияже?

Насправді я дуже люблю експерименти з декоративною косметикою. З доглядом - не особливо, бо шкіра не прихильник експериментів. А от в макіяжі в мне абсолютно нема табу і я роблю собі геть усе, що захочеться)

5. Какое самое необычное из косметических средств Вы пробовали?

Нічого надзвичайного) Але особливо ціную японський бальзам для губ, присланий подругою з Токіо. Він дуже цитрусовий і дуже пам'ятний для мене)

6. Есть ли у Вас икона стиля, образец для подражания, кумир в мире моды и красоты?

Ноуп.

7. Случаются ли у Вас спонтанные покупки? Что более полезно в итоге - спонтанность или обдуманность?

І те, й інше. Часто спонтанні покупки приносять мені цікаві обновки. От той же олівець-помада Color Drama у червоному відтінку, яким я зараз така захоплена, був абсолютно спонтанною покупкою)

8. Запасы косметических средств у Вас зашкаливают, или все под контролем? 

Все під контролем тримає фінансова криза XD Але ніколи не можу відмовити собі у задоволенні купити нові баночки лаку -  в результаті їх вже немає, де складати XD

9. Придерживаетесь ли диет, как относитесь к здоровому образу жизни, к спорту? 

На дієтах ніколи не сиділа, але загалом веду більш-менш здоровий спосіб життя, шкідливих звичок немає і все таке. Займаюсь історичними танцями і їжджу на гірських лижах) 

10. Чем увлекаетесь помимо блогожизни? Любите читать? Книги, журналы, электронные версии или бумажные? Читаете ли глянец?

Ммм... писанина, літературники, книги, історичні танці, косплей, Японія, іноземні мови, посткроссінг...) Читати обожнюю! Книги - і паперові, і в електронці. З появою рідера - переважно в електронці. Глянець - ні, навіщо?..

11. Какие качества Вам в себе не нравятся? Вы щедрый человек? Или проявления спонтанной доброты или меценатство - это не ваше? 

Буду банальною: лінь) Ну і часом хочеться бути менш емоційною. Щедрість і спонтанна доброта - під настрій, роздача обнімашок - майже постійно)



Та від Діани:


1. Ваш любимый вид косметических продуктов? От чего Вы больше всего зависимы? (лаки, тени или что-то из ухода?) 

Останнім часом я полюбила купувати нові помади, а так стабільно не можу пройти повз полички з лаками. І ще персональна пристрасть - бальзами для губ.


2. Как часто Вы посещаете различные Beauty-мероприятия?
Ні разу, лол =) Але по роботі відвідувала всі покази на місцевих fashion week.


3. Что для вас самое сложное в блоговедении?
Зловити сонячну погоду, щоб зробити нормальні фото XD


4. Используете ли Вы мобильные приложения для работы с блогом? Если да, то какие?
Ні. В мене стоїть аплікейшн на андроїді, але я ним не користуюсь, бо не зручний.


5. Какая косметика преобладает в Вашем блоге - купленная лично или присланная на тестирование?
Наразі в мене зовсім маленький і невідомий блог, тому явна перевага у купленої чи подарованої)


6. Как часто Вы пишете в блог - каждый день, несколько раз в неделю? От чего это зависиит?
Під настрій. Іноді буває, що за вихідні підготую кілька постів, а потім тижні два нічого не пишу, а іноді хочеться щодня щось написати, але я намагаюсь публікувати пости регулярно. 


7. Как Вы считаете, насколько важно иметь блогеру образование визажиста, косметолога или мастера маникюра?
Думаю, що це може дуже допомогти, особливо у створенні тематичних постів - наприклад, уроків макіяжу чи детальних статтях про догляд за шкірою. Але поділитись враженнями відк осметики і розказати про її вплив/"носибельність" і т.д. можна і без такої освіти. Я-от взагалі журналіст)


8. О чем Вам больше всего нравится писать?
Про декоративку і лаки. Часто думаю написати про якийсь шампунь, але в результаті в голові лише два речення на кшталт: "Ну так, він піниться і миє волосся, ололо. Які тут ще питання?.."


9. Как Вы реагируете на критику в интернете?
Нормально реагую, якщо вона конструктивна, а не просто, щоб придертись і зіпсувати комусь настрій. Я відносно публічна людина, тому з критикою стикаюсь регулярно - треба і сприймати її.


10. Как Вы относитесь к розыгрышам в блогах?
Ніколи не вигравала)) Але ставлюсь до них цілком позитивно - це ж і для блогера шанс отримати нових читачів, і для щасливого переможця можливість познайомитись з якоюсь новенькою косметикою. І взагалі подарунки - це завжди весело, приємно і мило.


11. Часто ли Вам предлагают продукцию на тестирование? Или Вы сами отправляете заявки компаниям?
Дуже рідко) Раз чи двічі заявки відправляла і сама. Загалом, наразі я просто потихеньку пишу в блог і отримую задоволення від того, щоб писати про косметику та інші речі, які я так люблю))

Дякую, що прочитали)


16 коментарів:

  1. Спасибо за ответы)) Очень интересно было почитать))
    Про шампунь понравилось))))у меня похожие мысли возникают)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за нагороду) Я їй дуже втішилась!
      О так, з шампунями і бальзамами в мене приблизно такі стосунки. НУ тобто, я і про них писати можу, але ніщо не зрівняється з крутим новим лаком для поста в блозі)))

      Видалити
  2. Thanks for such a detailed post!kisses! Have a great weekend!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, подравляю с четвертой наградой:)) Как всегда, было очень интеерсно почитать твои ответы:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Якщо чесно, я навіть здивувалась, що мене стільки разів номінували Оо Але це так приємно)

      Видалити
  4. От і в мене подібне відношення: пишу заради особистого задоволення. Блог взагалі і створений був, щоб було де складати власну думку і цікаву інформацію, і щоб дізнавалися про це люди добровільно, а не за схемою "зловив друга-зажав в кутку-промив-мозок-попустило". А от хто кому намагається щось в голову вдовбати - так це моя матінка. Все дістає: розкручуйся , гроші будеш отримувати, бла-бла-бла. Але ж в мене тоді будь-яке бажання щось крім повної ліквідації блогу робити взагалі зникає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, взагалі мати якісь прибутки з блогу - це дуже позитивно і все таке) Але вести блог для задоволення - як на мене, цілком нормально. Тим більше, якщо він хороший і якісний, то з часом буде розвиватись і рости обов'язково!

      Видалити
  5. Вітаю з нагородами! Читала з задоволенням:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, це флешмоб мені подобається своєю інформативністю)

      Видалити
  6. Було цікаво прочитати, ми відповідаємо на ці запитання, як колись на анкети в школі, ото часи були)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я теж ці анкети дуже любила) У мене було найбільше запитань з усіх в класі XD

      Видалити
  7. поздравляю Наталочка!!!! очень интересно почитать твои ответы:-))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) А мені було весело заповнювати всі-всі "анкети")

      Видалити