неділя, 30 листопада 2014 р.

Крем денний тонізуючий для шкіри довкола очей Green Mama Лимонник і Петрушка

 Одного дня моє відображення у дзеркалі подивилось на мене стомлено і сказало з докором: "Ану пішла й купила щось для шкіри довкола очей, інакше тільки гірше буде!" І ось так у мене на поличці з косметикою з'явився крем Green Mama Лимонник і Петрушка.




Опис з сайту Green Mama:
"Шкіра навколо очей особливо тонка ─ 1/4 від товщини шкіри обличчя, ніжна, більш схильна до різних негативних факторів. Спеціально розроблений зволожуючий тонізуючий крем ─ супертонка емульсія. Зупиняє руйнівний процес окислення клітин. Оберігає від руйнівного впливу сонячної радіації. Сприяє зменшенню темних кіл і мішків під очима. День за днем ваш погляд буде яскравішим, світлішим і привабливішим".



Мініатюрний тюбик, який прикрашають соковиті зображення зелені тонізує одним своїм виглядом) Але жарти жартами, а перейдемо до огляду продукту! Запах у крему Green Mama ніжний, легкий, спокійний, ніяких особливих асоціацій не викликає - просто собі косметично-кремчиковий аромат. По консистенції цей крім густий, білого кольору, наноситься нерівномірно. Тому наносити його потрібно уважно і втирати у шкіру, поки не всмокчеться, оскільки інакше ризикуєте отримати засушену білу плівку під чи над оком - залежно від того, де недостатньо гарно розтерли.


Макіяж на крем Green Mama лягає без проблем, тому за це можна не перейматись. Щодо ефекту, то за два тижні використання я помітила суттєве покращення стану шкіри довкола очей - вона стала більш делікатною, м'якою і ніжною на дотик. Проте серйознішого ефекту крем не дає - ні синці, ні мімічні зморшки не зменшились, отож, вони вимагають якогось більш дієвого засобу.

Цей крем сміливо можна рекомендувати як щоденний догляд для шкіри довкола очей, якщо у вас немає серйозних проблем і потрібне лише легке тонізування та догляд.

Ціна в мережі Watsons: 51 UAH за 50 мл. 


16 коментарів:

  1. Спасибо за отзыв, как раз сейчас в поисках крема для кожи вокруг глаз)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Всегда рада)
      Этот неплох для ежедневного ухода.

      Видалити
  2. Thanks for such a detailed post! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  3. Цікаий крем у мене був подібний, але від темних кругів. Мені подобався. Але життся бьюті-блоггега не стоїть на місці, тому тестую інший:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А який інший?) Мені щось потужніше треба з моїми мімічними зморшками(

      Видалити
  4. У мене з Грін Мама не склалося, сама не знаю чому, мені не дуже підійшли засоби цієї марки, і для тіла і для обличчя(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я у цього бренду ще нічого не пробувала, крім кремчику, тому ще не можу склати повноцінне враження, але наразі мені ок) А що ти використовуєш для шкіри довкола очей?

      Видалити
    2. бальзам Кедем, крута штука))) ось такий: http://beautychito.blogspot.com/2013/09/kedem.html

      Видалити
    3. Дякую, мене він дуже зацікавив, хоча цінааа... ТТ

      Видалити
    4. ціна огогого, та то мініатюрка, баночка малесенеька і мені її вистачило на довго) так повноцінну версію і я би не купила(((

      Видалити
    5. Мініатюрки - наше все)) Але так, засобів для шкіри довкола очей має вистачати надовго, атк що думаю. мініатюрки там навіть зручніші будуть.

      Видалити
  5. А я еще не пробовала средства этой марки, но было очень интеерсно почитать твой отзыв! Наташ, мне кажется не многие кремы справятся с синяками под глазами, могут лишь слегка осветлить их))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, найкраща зброя - виспатись! Застосовувати один раз кожного дня і все буде гаразд))

      Видалити
  6. интересный крем, такой не пробовала, сейчас в поиске чего то нового:))) спасибо за отзыв)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він цілком непоганий) Можна спробувати!

      Видалити