неділя, 9 листопада 2014 р.

Міцелярна вода Garnien Skin Naturals

Міцелярна вода Garnien Skin Naturals за моїми невеличкими спостереженнями - це засіб, про який не написав тільки лінивий. Що ж, я, мабуть, дуже лінива, бо ця водичка в мене з'явилась порівняно недавно і я теж хочу поділитись враженнями про неї.


Перше враження: "Воу! А її вистачить надовго!", бо прозора баночка містить аж 400 мл. Ну але міцелярка - засіб, що завжди йде швидко. Тому такий розмір їй якраз-якраз. Рожева кришечка аналогічна, як і в інших баночках Гарньє. На упаковці також вказано, що водичка підходить для всіх типів шкіри.

Інформація з сайту Garnier:
"Міцели, активно використовувані в фармакосметіке, мають здатність ніжно захоплювати забруднення з поверхні шкіри, утримуючи їх усередині себе. 
Більш м'яке, але ефективне очищення шкіри. Перше універсальне очищаючий засіб підходить для будь-якого типу шкіри, навіть чутливої​​."


У мене вона працює як етап знаття макіяжу або засіб для очищення обличчя перед нанесенням цього самого макіяжу. Чесно кажучи, я вже стільки про цю міцелярку чула, що підсвідомо почала очікувати від неї чудес. Але ні, чудес нема. Очищає м'яко і приємно, запаху не чутно, очфі не щипає. З макіяжем справляється непогано, але не дуже ефективно, тому перед тим знімаю його іншим засобом від Гарньє, про який я писала тут. Шкіра сприймає водичку спокійно, хоча іноді вона дає трохи стягнутості, яка мені не подобається.

Цілком корисна міцелярна вода, щоправда в подорож таку банку з собою тягнути не хочеться, але для домашнього використання - саме те! Особисто мені більше до душі міцелярка від Ів Роше Hydra Vegetal, але взагалі таких очисних засобів багато не буває)

Ціна в мережі Watsons - орієнтовно 40 UAH за 400 мл.

22 коментарі:

  1. Хорошее средство, но я от Лореаль больше люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лореаль у меня в очереди на покупку тоже))

      Видалити
  2. Дуже люблю цю міцелярку) Вже майже закінчила першу пляшечку)))
    (а ще вона в Ашані продається щось за 31 грн замість 40, може згодиться)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді треба буде в АШАН зайти) Може й нових Oops прикуплю)

      Видалити
  3. Я ще цю не пробувала, від Лореаль ось в мене ще є, то я нею задоволена, і цю спробую, щоб порівняти і знати, яка краща, дякую тобі за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я спробую ще і Лореаль) Але наразі міцелярку Ів Роше ніякі засоби не обійшли у рейтингу першості XD

      Видалити
  4. Я не знакома с такой водичкой, не пробовала еще... :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Она достаточно хорошая и коже понравилась)

      Видалити
  5. Як би ще макіяж добре знімала, ціни б їй не було))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну вона непогана в цьому питанні) Але-але... Взагалі, я ніколи не знімаю макіяж одним засобом, якось вони в дуеті ефективніші)

      Видалити
  6. Thanks for such a detailed post! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  7. Я об этой водичке не писала, но покупаю постоянно, уже наверное третью бутылочку начала использовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, міцелярка завжди "ллється рікою", то треба мати поповнення)

      Видалити
  8. Неплохая водичка за небольшие деньги)) я люблю использовать мицеллярный раствор, но мне больше нравится от Биодерма, Урьяж и Авен, но они и существенно дороже)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, бюджетне - саме те! У мене була Авен водичка якось - задоволення для шкіри) Планую повторити!

      Видалити
  9. Наталья, привет!
    Принимай от меня награду http://anna-beauty-stuff.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-3.html
    ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Ух тии, дякую) Це вже четверта в мене - просто колекція вже збирається~
      Я на кілька днів їду в мандрівочку, а після повернення відповім на все)

      Видалити
    2. ;) и у меня четвертая)))))
      буду ждать.

      Видалити
  10. неплохая водичка) хочу попробовать кодье и нивея)))

    ВідповістиВидалити