субота, 1 листопада 2014 р.

Флешмоб продовжується =)

Leibster Blog Award дісталась мені аж тричі!) Чим я дуже втішена і навіть трішки здивована. Першу частину відповідей на питання ви можете побачити тут. А сьогодні відповім на питання, які дістались мені від Анастасії та Мар'яни!



Від Анастасії:

1. В каком возрасте ты начала пользоваться декоративной косметикой? В старших класах використовувала блиски і бальзамчики для губ, по якихось святах - трохи тіней. Але нормально почала освоювати основи макіяжу вже в університеті.
2. Что сподвигло тебя на создание блога? Я майже рік працювала на сайті про моду і певний час думала, що модна журналістика - моє покликання. Приблизно в той час і народився блог. Потім я його закинула, як і модну журналістику. А цієї весни бажання в ньому писати знову прокинулось, бо всі ці girly things - моя любов.
3. Какой крем для рук твой любимый? Я в активному пошуку) 
4. Знают ли твои близкие, друзья о том, что ты ведешь блог? Ні, лише кілька друзів. Я не особливо афішую це)) 
5. Покупаешь ли ты косметику про запас? Ні, бюджет не дозволяє. Хіба що лаки)) І часом щось під настрій, якщо дуже вже захочеться.
6. Заказываешь ли ты косметику по каталогам? Я прихильник до всього придивитись сама, тому через каталоги замовляю лише косметику Ів Роше - якось ще з університетських часів, коли мене на неї "підсадили")
7. Есть ли у тебя блоги, которые ты читаешь с особым интересом? Якщо чесно, я відносно недавно активно почала вести блог і відповідно читати інших. Мені дуже подобаються блоги з красивими фото, проте текст грає не меншу роль, ну і інформативність, але виділяти когось одного я б не стала.
8. Если есть такие блоги, то поделись ссылкой ;) ~~~
9. Твой любимый косметический магазин? Основні закупи - у Космо і Watsons. 
10. Покупаешь ли ты косметику через Интернет? Ні, ще не доводилось. 
11. Любимая тушь для ресниц? Наразі - Yves Rocher Sexy Pulp.



І від Мар'яни:
1. Наскільки важлива акуратність у нанесенні лаку/виконанні певного дизайну? Чи перефарбуєш нігті, якщо щось не вдасться? 
Дизайни я не особливо роблю, але при нанесення доволі скурпульозно ставлюсь до акуратності. Почала нею перейматись не так давно: рік тому в мене було куди менше знань про манікюр. Часто доводиться перефарбовувати, якщо пошкоджу покриття, котре не висохло ще((
2. Чи є важливою і принциповою ціна на лак? (Наприклад, "ні" дешевим/дорогим лакам)
В моїй колекції нема нічого, що дорожче за 100 гривень. Наразі я купую переважно бюджетні лаки, але коли фінансова ситуація покращиться, тоді я ще поекспериментую)
3. Яким лаком нізащо не нафарбуєш нігті?
Не впевнена щодо цього, але думаю, що неоновим салатовим) Я взагалі не прихильник зеленого у власному манікюрі.
4. Яку техніку в манікюрі хочеш опанувати найбільше?
Градієнти *__* І стемпінгом було б цікаво побавитись. Але боюсь, що у мене не вистачить терпіння на ці всі експерименти.
5. Чиї роботи надихають? Є якийсь улюблений блогер?
Мені до душі всі, кого я читаю))
6. Скільки часу йде на написання публікації?
Орієнтовно година-дві. Іноді більше, іноді менше)
7. Чи фотографуєш/готуєш публікації наперед?
Так. У мене наразі немає хорошої камери, тому фотографую конче, коли вийде сонце, інакше - якість поганенька. 
8. Який редактор використовуєш для оброблення фото?
Декілька онлайнових)
9. Які є захоплення (окрім ведення блогу)? 
Обожнюю малювати, подорожувати, кататись на лижах, займаюсь посткроссінгом, історичними танцями, косплеєм і обожнюю вчити іноземні мови.
10. Мрія дитинства №1.
Вирости високою, як топ-модель. Вдалось)
11. Декілька цікавих фактів про себе.
Я пишу) Хотіла вписати це до захоплень, але насправді це - сенс життя. 
Моя країна мрії - Японія.
Перший лак, який я фарбувала нігті, був яскраво-синій з шиммером)) 


Передавати естафету знову я не буду, бо вже зробила це у першому пості з відповідями)) Дякую дівчатам за нагороду <3

8 коментарів:

  1. поздравляю с наградами))) а вот я не мечтала о высоком росте, но он мне все равно достался))) как интересно столько узнать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      А я мріяла, бо любила дивитись покази мод, а там ж моделі і все таке... От і виросла) Але мені це подобається)

      Видалити
  2. Beautiful post, really interesting...Thx for sharing..:-)
    Have a great weekend dear!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ооо фотографії коли сонце, я цечудово розумію! я не могла відтінок помади зфотографувати кілька днів бо було дуже похмуро(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так. Я думаю, що робитиму взимку)) Коли і темніє рано, і сонце ще спробуй вилови! Треба буде якось нафотографувати собі на багато постів наперед XDD А з нігтями як бути?..

      Видалити