пʼятниця, 21 листопада 2014 р.

Скраб для обличчя Beauty Formulas Cucumber & Avocado Facial Scrub

Йдуть перша заморозки, шкіра вимагає більше догляду і зволоження, а Наталя експериментує зі скрабами. Цього разу - з Beauty Formulas Cucumber & Avocado Facial Scrub. З засобів для обличчя від цього бренду в мене вже була маска-плівка Beauty Formulas Apricot Peel Off Facial Mask, яку я не особливо оцінила. Скраб сподобався більше.


 Тюбик у нього доволі великий - 150 мл. Використовується економно, але це тільки плюс, адже термін придатності засобу - 3 роки. Отож, використати встигну без сумніву. Приємне зеленаве оформлення, великий надпис Refreshing, який повідомляє, що засіб буде нас освіжати і робити красивішими) На сайті з опису скрабу Beauty Formulas ви не дізнаєтесь нічого більшого, ніж те, що вже вказано на упаковці: підходить для всіх типів шкіри. Пом'якшує. В очі не пхати)


Відкриваємо тюбик - привіт, запах прального порошку! Не знаю, як має пахнути суміш огірка і авокадо, які красуються на упаковці, але скраб вперто пахне мені пральним порошком і все тут. Втім, не скажу, що цей запах мене дратує. Сам засіб Beauty Formulas густий, жирний, світло-блакитного відтінку. Відлущуючі шматочки темного кольору доволі помітні і їх достатньо багато, щоб відчути ефект на шкірі, який і повинен давати скраб. Тому масажувати обличчя після нанесення засобу варто акуратно і ніжно.


Після змивання залишається справді освіжаюче відчуття і легкість. Скраб Beauty Formulas очищає обличчя, як то кажуть "до скрипу". А сама шкіра на дотик стає така гладенька, м'якенька і ніжна, що аж настрій покращується. Неприємних ефектів, почервоніння чи алергічної реакції за собою не помічала. Використовую скраб 2-3 рази на тиждень - враження хороші =)

Ціна в мережі Watsons - 29 UAH за 150 мл. 


24 коментарі:

  1. ще нічого не пробувала від цієї фірми...навіть не знаю чому!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені в них поєднання ціна + якість подобається) ну, принаймні, ті засоби, які купувала, доволі позитивні працюють.

      Видалити
  2. Thx for sharing..:-)... really interesting!Have a great weekend!!!

    ВідповістиВидалити
  3. На вигляд гарний, треба теж спробувати)) Наталко, дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Цікавий скраб)) А в мене для тебе нагорода) http://diana-belka.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-2-3-4.html#more

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)
      Ух ти, дякую! Обов'язково відповім) У мене вже зібралось кілька "номінацій", то напишу всі разом)

      Видалити
  5. потрібно приглядітися до цього скрабу, текстура в нього виглядає чудово)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Наразі він найбільше "скрабуючий" з усіх моїх скрабів)

      Видалити
  6. спасибо за знакомство с маркой) как раз ищу себе скрабик, мои на исходе)))

    ВідповістиВидалити
  7. Наталочка, спасибо за подробности)) Я не пробовала этот скраб))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада) Він мене наразі дуже тішить очищенням і приємною шкірою опісля)

      Видалити
  8. Интересный, я не знала о таком... Возьму себе на заметку. :):):)

    ВідповістиВидалити
  9. This looks (and sounds) nice. I usually get tight skin from using facial scrubs. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I love scrubs for feeling of freshment! But yes, they ahould be also nice for a skin)

      Видалити

  10. Супер! Спасибо за пост! Все отличное...

    Заглядывайте и ко мне:
    http://beautyblog133.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  11. А у мене скраб від цієї ж фірми, але з абрикосовими кісточками) дива не робить))
    І маску цю я теж пробувала, як Вам?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маска мені не особливо, а цей скраб люблю - очищення не особливо глибоке, але шкіра в мене чутлива, тому я задоволена)

      Видалити