вівторок, 28 жовтня 2014 р.

Спрей для тіла Oriflame Nature Secrets "Малина і М'ята" [Nature Secrets Body Mist with Energising Mint & Raspberry]

У Львові перший сніг і мінусова температура, а мені захотілось написати про свою літню "цяцьку" - спрей для тіла "Малина і М'ята" з серії Nature Secrets від Оріфлейм


 Взагалі, я використовую цей спрей не лише влітку, але саме з сонячною і теплою порою він в мене асоціюється найбільше.

Опис з сайту Oriflame:
"Екстракти м'яти і малини наповнюють шкіру енергією. Зручна компактна упаковка дозволяє носити спрей в сумочці. Розпороши кілька крапель цього легкого, освіжаючого аромату на тіло, і настрій підніметься, а шкіра стане зволоженою."


Мої враження:
Цей флакон з розприскувачем, наповнений світло-рожевим спреєм, хочеться потримати в руках) Оформлення з соковитою малиною приваблює погляд і нагадує про сонячні дні,і взагалі такий "смачненький" дизайн завжди мені подобався. Під кришечкою ховається розприскувач трав'янисто-зеленого кольору і, хоча я використовую спрей вже майже рік, він працює справно.

А далі - пшик-пшик - і знайомимось з ароматом. Аромат - це те, що мені подобається в цьому засобі найбільше. Він насичений, але водночас легкий, він нагадує травневі ранки, поїздки на озеро і фестивальні вечори. Чим пахне спрей "Малина і М'ята"? Ви не повірите, але - малиною і м'ятою!)) Спочатку в повітрі довкола спалахує свіжість м'ятних ноток, а потім на шкірі вже проступає більше малинового, солодкого.


Виробник рекомендую використовувати цей спрей, щоб надати шкірі свідості та м'якості, а також зволожити її. Перші два пункти засіб виконує успішно. Щодо зволоження, то не знаю, не помічала особливо) Спрей, звичайно, не такий стійкий, як парфуми, але влітку і взагалі в спеку саме чогось такого легкого, невагомого, натурального хочеться більше, ніж складних "багатоповерхових" ароматів. Тому спрею у косметичці бути! Чекатиме тепла, а іноді тішитиме спогадами про літо під час зимових морозів.

Ціна на сайті Oriflame: 63 UAH за 150 мл. 

22 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Рекомендую!) А там ще є інший аромат, з інжиром щось, але я його не пробувала...

      Видалити
  2. ммм, как ты аппетитно рассказала об этом спрее! мне нравится сочетание мяты и малины)) Спасибо, Наталочка, за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада ділитись враженнями)) Мені взагалі подобається писати про аромати... і асоціації з ними) А цей сперй - так би і з'їла!

      Видалити
  3. люблю такие спреи от avon от oriflame ещё не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не пробувала) Взагалі, цей мені подарували, бо мені завжди такі штуки не вписуються в бюджет, а я думаю, що це не "косметика першої необхідності"))

      Видалити
  4. Мммм... цей спрей не пробувала, але в цій серії є ще класнючий гель пілінг для душу, то там теж такий смачний запах) Треба собі на зиму купити щось таке, щоб літом пахнуло)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, треба буде собі за компанію до спрею гель надибати) Люблю такі ароматні і приємні штуки!

      Видалити
  5. Дуже люблю такі спреї, вони правда не дуже стійкі на мені, але за їх казковий аромат, можна їм пробачити цей мінус. У мене з Ейвон були спреї з ароматом нектарину, гранату і персика;) Смаколики)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, стійкістю він не похвалиться( Але приємний такий))
      Ох, по опису звучить, що це у тебе був дуже солодко-терпкий, цікавий запах *__*

      Видалити
  6. Thanks for such a detailed post! Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  7. Мммм, у вас сніг)) а в нас нема ще...
    Гарна штучка, треба буде і собі прикупити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Був, але вже розтанув(

      Так, вона "робить настрій")

      Видалити
  8. запах наверное классный! поздравляю с первым снегом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)
      Сніг розтанув... але це добре, бо я до нього морально не готова XD

      Видалити
  9. дуже добрий відгук! дивне сполучення малина та м*ята:)
    вже сніг? а можно питання?) як во Львові святкують Новий РІк?) Є якісь цікави ярмарки, вертепи...? Є бажання приїхати з родиною до вас, але що робити взимку не знаємо(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Таке солодкаво-свіже поєднання)

      Сніг вже розтанув... Але цьогоріч наче прогнозують засніжену зиму. На свята завжди багато туристів, тому відповідно різні святкові заходи обов'язково будуть) Вертепи застати можна на Різдво і пізніше... Конкретно, що робити, не скажу, але погуляти святковим ярмарком і посидіти десь в теплі і з кавою - завжди можна) Ще проводять тематичні фестивалі - як Свято пампуха... ну і всякі святкові виставки, інсталяції і т.п... Я особлисто обожнюю атмосферу новорічно-різдвяного Львова, аби лише сніг випав) Думаю, що вже найближчим часом в інтернеті почнуть з'являтись анонси заходів, то ви зможете собі щось цікавого підібрати з них)

      Видалити
    2. дякую! з радістю завітаємо до вашого міста!

      Видалити