неділя, 5 жовтня 2014 р.

Крем для душу Oriflame Liselotte Watkins [Shower Cream]

Я ніколи не писала про гелі для душу, бо, як на мене, то там  нема особливо, про що писати: ну піниться, пахне і все таке... Але крем для душу від Оріфлейм Liselotte Watkins настільки мені сподобався, що я просто не могла поділитись своїми враженнями!

Трішки історії: Лізелотта Воткінс, на честь якої названий цей крем (і ціла серія продуктів) - це доволі відома шведська художниця-ілюстратор. Вона час від часу співпрацює з Oriflame  і продукти з її принтами розкуповують, як гарячі пиріжки, якщо вірити інтернетам. 

Кілька слів від Оріфлем:
"Насолоджуйтесь прийомом душу за допомогою розкішного крему Liselotte Watkins, який створює пишну ароматну піну. Крем дозволяє не тільки м'яко очистити шкіру, але і надає їй жіночного спокусливого приємного аромату. Крем для душу має ретельно рН-збалансовану формулу, яка не містить мила.


Для мене це один з найулюбленіших гелів для душу (не вбачаю причини, чому цей засіб називають "крем"). Він доволі густий, напівпрозорий та безколірний, проте з легким відтінком перламутру. Найпривабливіше у цьому засобі - це аромат. Чесно кажучи, він в мене навіть більше з якимись парфумами асоціюється: аромат насичений, але не занадто, м'який і романтично-солодкавий. Суміш мандаринок, жасмину, чогось святкового і теплого. Гель гарно піниться і шкіра після нього дуже ніжна, а приємний аромат залишається на тілі. Одним словом - 100% любов.

У баночці 200 мл. Здається, зараз його вже не випускають, а шкода, бо я б з радістю придбала ще -дуже вже сподобався!

18 коментарів:

  1. Beautiful post, really interesting! Have a great week!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. This shower cream from Oriflame has an amazing aroma~
      Thank you, same to you!

      Видалити
  2. красивый дизайн) ой читаю посты и прям слышу непередаваемый львовский говор, так приятно))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А пахне він як!
      Ой, не думала, що в тексті це передаю якось... Що ж, весело)
      І рада новому знайоству!

      Видалити
  3. обожнюю аромат мандаринок, але шкода його більше не випускають(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) І взагалі цитрусові обожнюю, хоча тут вони не основні в ароматі...
      Так, завжди шкода, коли хороші продукти знімають з випуску або ж тільки в колекціях-лімітках подають

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Ага) Хоча обличчя цієї леді мене трішки лякає...

      Видалити
  5. Я такой не видела)
    Была бы возможность, я бы с удовольствием попробовала этот крем.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я мрію, щоб його перевипустили *__*

      Видалити
  6. я пам'ятаю, що в якомусь каталозі це була лімітована серія, я запах не чула, але після твого опису захотілося його спробувати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От люблять же якусь "смакоту" випустити в лімітці. а потім шукай - і не знайдеш(

      Видалити
  7. жаль,что уже не выпускают я бы попробовала

    ВідповістиВидалити