понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Лак для нігтів Oops! #10

Люблю я лаки Oops! - багато кольорів, ціна більш ніж бюджетна, та і поведінка у них хороша. Тому сьогодні - ніжний осінній рожевкуватий відтінок номер 10.


Що маємо: маленьку акуратну баночку 5 мл, маленький зручний пензлик з рівним зрізом і приємний, приглушений рожевий, який нагадує відтінком трояндове варення. Консистенція у лаку дуже рідка, тому його просто наносити. Мені для хорошого рівномірного покриття вистачає двох шарів, під настрій, або якщо виникають просвіти, наношу три - з густиною цього лаку можна собі це без проблем дозволити.


Одна з причин моєї прихильності: лак сохне порівняно швидко. Носиться відтінок №10 добре: кінчики не починають стиратись раніше 4-го дня (якщо носити з топом), хоча інші відтінки цих лаків у мене були набагато менш стійкі. Чудовий на щодень, а ще я носила його дуетом з ось цим лаком Maybelline і мені дуже сподобався такий дует: спокійні, приглушені, осінні тони =)


Ціна в АШАНі - близько 4-5 UAH за 5 мл.


26 коментарів:

  1. для повсякденого манікюру, такий відітнок знахідка! дуже гарно ліг лак!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, згодна) Сама дивуюсь: думала, що лак за пару гривень буде точно ніякий, а він такий милий і зручний!

      Видалити
  2. класний лак та ціна чудова))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так) Шкода, що ніде крім АШАНу їх не знайти(

      Видалити
  3. мне тоже нравятся эти лаки и цена бюджетная и качество неплохое.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) З супер-бюджетних вони мені, мабуть, найбільше подобаються

      Видалити
  4. Такой милый лак и оттенок очень девачковый))) Красивый маникюр!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, без рожевенького в косметичці - ніяк!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Ну, він не особливо "термоядерний", але так, рожевенькі - вони такі)

      Видалити
  6. Скільки лаків я перепробувала, але ці самі дешеві самі кращі, як і їх стійкість, так і нанесення))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Нанесення і сушка - легко і приємно. Щоправда, стійкість відрізняється, але і вона цілком ок)

      Видалити