вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Крем для обличчя Nature.med Moisturized Protected Face [Захисне Зволоження]

Прийшла осінь, шкіра вимагає більше зволоження. А що в мене в косметичці зараз дає більше зволоження? А крем для обличчя від Nature.med Moisturized Protected Face. Один з їхніх кремів я вже розглядала, порівняю враження.


Nature.med стверджують, що нас чекає наступне:
"Захисне зволоження - крем для комбінованої шкіри обличчя 
освіжаючий колір обличчя, тонізуючий 
Мигдаль + Авокадо + Onion Flavones 
Крем зволожує і нормалізує водний баланс вашої шкіри. Авокадо матирует жирні ділянки шкіри. Мигдаль має антиоксидантну дію. SPF-15 забезпечує всесезонную захист шкіри від шкідливої ​​дії УФ-променів. А завдяки зволожуючим властивостям Onion Flavones ваша шкіра буде свіжою і пружною! Крем, що володіє легкою текстурою, освіжає колір обличчя і тонізує. Підходить як основа під макіяж, швидко вбирається, не залишаючи жирної плівки."

              

Що про крем думаю я:
Упакова стандартна для засобів Nature.med: біле з кольоровими шрифтами, у випадку цього крему - все таке ніжно-бірюзове, приємне для ока. Але нам треба приємне для шкіри, тому йдемо далі) Тюбик 50 мл, невеликий і зручний. Люблю тюбики, бо не потрібно руками лізти до крему, як у випадку з баночками.


По консистенції засіб доволі рідкий, білого кольору, тому легко наноситься. Всмоктується не так легко. Якщо взяти забагато крему, то дуже швидко отримуємо неприємний жарний шар на шкірі. Тому з ним треба акуратно. Що ж до ефектів, то з плюсів - зволоження, а також м'якість - шкіра на дотик просто шовкова. З мінусів - вищезгаданий жирний блиск, який з цим кремом мене доволі часто турбує. Через такий ефект наношу його переважно перед сном, щоб шкіра живилась вночі. А вранці беру щось "спокійніше". Шкода, що хоч засіб і називають "кремом для комбінованої шкіри", та особисто моя комбінована не в захваті від жирного блиску. Або шкіру треба більш суху, або крем інший))


Жодних алергічних реакцій засіб не викликав, тільки приємне пом'якшення) Аромат мені також сподобався: легкий, горіхово-мигдальний, набагато приємніший, ніж у їхнього ж крему Smooth Face.

Ціна на сайті виробника: 45 UAH за 50 мл. 

26 коментарів:

  1. Интересный крем!)
    А я вот в холода предпочитаю питательные текстуры)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да я тоже) Но как-то он слишком не хочет впитыватся у меня(

      Видалити
  2. У мене колись був пробничок цього крему - досить непоганий, наскільки пам'ятаю. В мене шкіра суха і він був якраз ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож, варто рекомендувати його знайомим з сухою шкірою, незважаючи на надпис на упаковці) Дякую!

      Видалити
  3. Thanks for such a detailed post! Have a beautiful Tuesday dear! <3

    ВідповістиВидалити
  4. Интересный крем, бюджетный и главное - украинский))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, власне, я почала пробувати їхню продукцію суто з інетресу до того, що це - наше виробнитцов)

      Видалити
  5. люблю орехово-миндальный аромат, крем правда украинский? я стакой ТМ еще не знакома)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Ось їхній сайт: http://naturemed.info
      З того, що я спробувала, дуже сподобалась пінка для вмивання: легка, ароматна і доволі ефективна =)

      Видалити
  6. я хотіла його спробувати але там написано, шо для комбінованої шкіри, а в мене суха, тому і не придбала. Я бачу ти стала прихильницею цієї марки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як засвідчують інші коментатори він для сухої має бути ок)

      Та я не те, щоб прихильниця, скоріше шукаю поєднання бюджетної ціни і пристойної якості в часи економічної кризи) Ну але так, пінка для вмивання у них класнюча!

      Видалити
  7. горіхово-мигдальний???? обожнюю такі аромати, проте не впевнена що він мені підійде.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, пахне смачно, але ненав'язливо)
      Ну, для мене він виявився трохи занадто... але загалом на холодну пору непоганий

      Видалити
  8. Я тоже сейчас стараюсь увлажнить кожу:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, холоднеча прийшла раптово і шкіра вже вимагає зміни догляду)
      А можете порадити щось бюджетне для комбінованої шкіри?

      Видалити
  9. Я люблю более питательные и жирные крема! Но по описанию этот понравился!

    Заходите и ко мне:
    http://beautyblog133.blogspot.ru/?m=1

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Понимаю) Я тоже люблю питание, но кожа склонна к жирности, так что не всякий крем подойдет, а "сиять" в Т-зоне не люблю)

      Видалити
  10. Я пробовала у этой марки сыворотку против выпадения волос, вполне неплохая мне понравилась, а такой крем у меня был в пробнике, и да, для моей сухой кожи он хорошо подошел, но никак не для комбинированной)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, щось вони з надписом на упаковці помилились)
      А я їхні засоби для волосся ще не брала, але вони на черзі!

      Видалити
  11. I have dry skin type but the products seems really great! :) Followed via gfc #35, hope you can follow back. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Interesting, but this cream is better for dry skin XD

      Thank you! And sure, I've followed you back)

      Видалити