четвер, 9 жовтня 2014 р.

Все і одразу або манікюр з Maybelline, Odri i Oops!

Одного дня мені прийшла красива листівка в блакитно-синіх тонах і захотілося чогось такого... такого... І вийшла дивна "збірна солянка" за участю лаків Maybelline, Odri i Oops!


Отож, на великому та мізинці у нас небесно-блакитний Odri Tropic #08 (детальніше тут). На вказівному та безіменному - ніжний синій зу хилом до морської хвилі Oops! #85, про який я окремо не писала, але можу зазначити, що у нього чудовий відтінок і приємно з нанесенням, але дуже швидко стираюється на кінчиках нігтів( На вказівному пальці ще поселився топ з Odri Marmara #07 (роздивитись ближче) і на фото він виглядає вже трохи стертим, але взагалі додавав цікавих ноток у весь цей набір. А на середньому пальці - Maybelline Colorama #96 Party Blue, ще зі старих випусків у овальних баночках. Він трохи світліший небесний, аніж Odri Tropic і колір сам по собі більш чистий, наче там є біла база. Лак вже старий, трохи загус і не особливо зручний в нанесенні, а також сохнути не хоче, але загалом раніше ми з ним добре товаришували.

На тлі - фото, до речі, та сама листівка з Гонконгу, яка наштовхнула мене на цей креатив =)




Фокус на лачки....


...і фокус на нігті, де ой гарно видніються білі частинки з лаку Odri Marmara, котрі потім пекельно важко змити =)




16 коментарів:

  1. I love your nails style with this look, nice color mix! Have a successful day dear!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо) Это я как-то раз собрала все свое сине-голубое...

      Видалити
  3. Дуже гарне поєднання кольорів ))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую ^^ Блакитні - моя маленька любов після бірюзових...)

      Видалити
  4. Класний манікюрчик) Такий ліній ☺ Люблю коли одразу більше двох лаків в манікюрі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж люблю різні поєднання, хоча частіше ношу однотонний манікюр, а експерименти - це вже під настрій...

      Видалити
  5. Дуже красивий манікюр! Обожнюю лаки Oops))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Я теж їх люблю - і кольорів багато, і баночки маленькі, то встигаю використати повністю!

      Видалити
  6. ой, як круто вийшло, перехід кольорів дуже гармонійно підібраний;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Оце прийшла осінь, а мене на блакитно-морські барви потягнуло!

      Видалити
  7. Your nails look really gorgeous :)))

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ВідповістиВидалити