субота, 11 жовтня 2014 р.

Бальзам для волосся L'Oreal Elseve Повне Відновлення Посічених Кінчиків

А тим часом я продовжую досліжувати серію засобів для волосся L'Oreal Elseve для посічених кінчиків. Цього разу придивимось до бальзаму з цієї серії.


L'Oreal розповідає про свій продукт наступне:

"Бальзам Elseve L`Oreal реанімуючий "Повне відновлення посічених кінчиків" 
- Запечатує посічені кінчики; 
- Комплексне відновлення; 
- Шовковисте волосся до кінчиків. 
Секрет повного відновлення посічених кінчиків. Нова ультра-поживна формула з кремовою текстурою, збагачена концентратами активних елементів LAK1000 + Кераміди. 
LAK1000 - концентрована молочна кислота / кутикула волосся - від 5 до 10 шарів, в залежності від типу волосся. LAK1000 діє до середини волосини на всі 10 шарів, відновлюючи пошкодження внутрішньої структури волосся та усуваючи причини появи посічених кінчиків. Діє на самі кінчики. 
Кераміди заповнюють і запечатують пошкоджені ділянки посічених кінчиків."


Трохи моїх вражень:
Бальзам знаходиться у зручній банці рожевого з червоним кольору, як і всі продукти цієї серії. Сподобалась кришечка: її дуже легко відкривати, навіть якщо руки вологі після миття голови. Так і має бути) Також дуже приємний запах. Звичайно, з хімічними нотками, але ненав'язливий і такий "дівчинковий", як б сказала)


Сам бальзам по консистенції нагадує крем білої барви, однорідний і відносно рідкий, тому мені дуже подобається наносити його на волосся. Тримаю не більше 1-3 хвилин. Змиваю легко. Щоб волосся сильніше бруднилось, то не помічала такого, але загалом виглядає вони більш доглянуто. Результат: волосся слухняне і пом'якшене, також легше з розчісуванням, але я думаю, що це також заслуга двох інших продуктів з цієї серії, які я використовую: маска і сироватка для кінчиків.

До речі, про кінчики! З моменту, коли я постригла їх минулого разу і почала використовувати серію L'Oreal Elseve Повне Відновлення Посічених Кінчиків, вони в чудовому стані. Зазвичай ситуація виглядала набагато гірше, хоч я використовувала різні бальзами. Тепер звітую: після стрижки минуло 2 місяці, посічених кінчиків нема, за винятком може кількох дрібнееесеньких розсічених волосинок. Я дуже задоволена)

Ціна в мережі "Космо" - 40 UAH за 200 мл. 

16 коментарів:

  1. Средства для волос этой марки очень достойные)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, мне все, что я пробовала, понарвилось!

      Видалити
  2. схоже, крута серія! так і бути, щось придбаю собі, в мене зараз з кінчиками біда, після літневого освітлення, я як старалсь підтримувала їх, та схоже вимивання рідного кольору - це занадто великий стрес для волосся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не фарбую волосся, але для мене ця серія стала просто-таки порятунком для кінчиків =) Сподіваюсь, і тобі вона принесе позитивний ефект!

      Видалити
  3. Треба спробувати, навіть не думала, що від нього такий чудовий ефект))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я зараз використовую всю серію, крім шампуню, тому думаю, що це комплексний ефект) Але так, мені подобається)

      Видалити
  4. здорово, я смотрела на эту серию,но не верилось что она может хоть немного помочь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, все індивідуально, тут не вгадати) Але моєму волоссю однозначно сподобалось!

      Видалити
  5. У Elseve отличные средства для волос))) Наталочка, спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я нещодавно в цьому переконалась і тепер їх дуже полюбляю)
      Завжди будь ласка!

      Видалити
  6. Thanks for this lovely review and swatches :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ВідповістиВидалити