четвер, 23 жовтня 2014 р.

Лак для нігтів Jerden #51 [nail polish]

Нещодавно я ходила на весілля, то й вирішила зробити собі "тематичні" білі нігті. Допомогти у цьому мав лак Jerden #51 з колекції Mini Jerden, який я якось під настрій придбала в АШАНі (вічна біда: не можу стриматись, коли бачу там море маленьких і дешевих баночок всіх барв)). Далі - результати експерименту!


Отож, цей лак у нас у малесенькій баночці (5 мл) з відповідно маленьким пензликом, проте він доволі зручний, проблем з нанеченням не створює. Ще у банці лак відливає ніжним рожевкуватим перламутром, обіцяючи не просто собі білий, а дуже приємний відтінок з нальотом "вечірнього шику".


Але не все так просто. Наносячи перший шар, я помітила, що лак дуже рідкий і рівномірним відтінком там і "не пахне". Другий і третій якось трохи все виправив, хоча не ідеально, тому згодом додався ще четвертий шар лаку і прозорий топ (ага, саме так!). На щастя, лак самовирівнюється без проблем, тому попри "нашарування" не виникло ніяких нерівностей чи ефекту "канапки" на нігтьовій пластині. Але потім це "щастя" ще висушити треба було... Думаю, ви уявляєте, як хочеться сохнути 4 шари лаку.


Врешті, я отримала свій білосніжний перламутр з ледь помітними рожевуватими переливами і найдрібнішим шиммером - ніжний, романтичний, мімімі. Манікюр стійко пережив всі етапи весілля і достойно поводив себе цілих два дні. На третій день на деяких нігтях з'явились не особливо презентабельні тріщинки і лак просто шматочками почав відколюватись. Тому я його змила - змивається, на щастя, без проблем. Але загалом лак Jerden #51 - для тих, хто любить танці з бубном. Або має гарну білу базу про запас)


Ціна в АШАНі - близько 7 UAH.

40 коментарів:

  1. Очень элегантно женственно и изысканно! А эта марка популярна оказывается

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Я не знаю, наскільки вона популярна, але в мене ж кілька баночок цього лаку з різних колекцій. Якість різна, проте тішить великий вибір.

      Видалити
  2. Да, хоть лак и капризный, но результат стоит потраченных усилий)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Согласна) Он радовал меня весь праздник~

      Видалити
    2. Тебе награда :) http://krasota-nastya89.blogspot.ru/2014/10/liebster-blog-award.html

      Видалити
    3. Ооо! Спасибо)) Уже вторая на этой неделе) С радостью отвечу!

      Видалити
  3. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!
    kisses

    ВідповістиВидалити
  4. круто виглядає на нігтях! в бутилочці, зовсім не так, а на нігтях розкішно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чотири шари!) А взагалі так, кінцевий результат таки дав мені те, чого й хотілось)

      Видалити
    2. 4 шари...
      зате нігті будуть з кубиками пресу від ваги;)))))))))))))))

      Видалити
    3. О так) Останнім часом мені щастить на вередливі лаки(

      Видалити
  5. красивий нюд! дуже вишуканий та ніжний маникюр!)

    ВідповістиВидалити
  6. очень красивый маникюр и милые фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) На самому весіллі фотографувала, поки манікюр ще був в порядку)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. А я частіше ношу щось кольорове і без перламутру) Але цей тон мені дуже сподобався!

      Видалити
  8. Зато как круто он смотрится!!! Очень красивый оттенок, а "танцы с бубнами" можно и потерпеть))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Ну так, іноді і можна - але на щодень я б його не рекомендувала, забагато мороки...

      Видалити
  9. О, це майже як про мене написано - я теж не можу пройти повз ті дешеві кольорові пляшечки в Ашані ☺ колись була купила там дивовижний персиково-оранжево-рожевий лак з гарнючим переливом також від Жерден, але навіть в шість (!) шарів він виглядав напівпрозорим, а пляшечка була вже напівпорожньою((((

    У тебе вийшов класний манікюр - такий повітряний і легкий, дійсно весільний варіант)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так) Один позитив - лак не встигне засохнути, бо за три рази його змалюю))

      Дякую!

      Видалити
  10. Відповіді
    1. І я так думаю) Хоч намучилась з ним порядно"

      Видалити
  11. Какой нежный экземпляр. О, у м еня есть похожие от Чина Галзе, и тоже ужас какие капризные, но красивые)) Спасибо, напомнили, надо бы выгулять хотя бы один.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, сколько красивых лаков, столько и вреднющих)

      Видалити
  12. Милий лак))

    P.S. Лови нагороду http://maryanakravets.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award-2.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)
      Ух ти, подвійне дякую... і з радістю відповім *__*

      Видалити
  13. Приятный оттенок у лака, с такой маркой пока не знакома. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, но кааак я с ним намучилась) Это очень бюджетные лачки, у нас в АШАНе часто их вижу...

      Видалити
  14. одно время я очень любила эти лаки. но сейчас не покупаю, коллекция и так огромная. оттенок приятный, маникюр получился шикарным!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике)
      Так, в мене їх теж колись було багато, але тепер такими ж підозрілими етмпами розростається колекція Maybelline Colorama i M.A.G. XD

      Видалити