пʼятниця, 3 жовтня 2014 р.

Лак для нігтів Happy Nails #005

Мій перший гліттер від Happy Nails у відтінку 005. А чи зробив він мої нігті щасливими - відповідно до назви - читайте далі)


Отож, лак у симпатичній і доволі великій баночці - 15 мл. Спочатку я вирішила, що його вистачить надовго, але помилилась... але про це потім. Плюси баночки - велика прорезинена кришечка білого кольору, котру дуже зручно тримати в руці і вона не вислизає під час нанесення лаку. Пензлик - один з моїх улюблених, зручний, великий, з заокругленими кінчиками, щоб було зручніше промальовувати кутики біля кутикули.

Ще в баночці можна роздивитись сяючі чистинки: дрібніші - блакитного і срібного кольорів, а також трохи більші - теж сріблисті і у відтінку фуксії.


Попри красу лаку піч час нанесення з режиму "любов-любов" пора переходити у "все складно". По-перше, лак густий, неслухняний, а з самовирівнюванням у нього погано, тому треба добре постаратись, щоб укласти його рівно й без напливів і не надо товстим шаром. Попри консистенцію перші два шари напівпрозорі і нормальне - з моєї точки зору - покриття отримуємо тільки з трьома шарами лаку. Думаю, до нього згодився б якийсь однотонний блакитний у ролі бази, але я ще не знайшла такого блакитного, котрий сам лягав би без просвітів в один шар.

 

Сохнути лак не хоче =( Першого разу довелось його взагалі змити, бо після ночі всі нігті були вкриті слідами від подушки. Нічого з цим зробити не можу. Фотографуватись лак теж не хоче і шкода, бо на сонечку він грає різнобарвними блискітками і чистим, небесним, як навесні, відтінком. Але коли нема сонця - виходять ось такі, не особливо яскраві і красиві кадри =( Ну, але я старалась, як могла.


Вердикт: лак красивий, такий "цукерковий" і по-дівочому милий. Носиться добре, але готуйтесь "танцювати з бубном", щоб його гарно нанести і висушити) А ціни не знаю - подарунок. Іншого досвіду з лаками Happy Nails у мене не було ще...



24 коментарі:

  1. цікавий глітттер. а ле жаль,що такий вередун(( дійсно, думаю з базовим блакитним лаком він буде краще виглядати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вже шукаю йому варіант для бази) Бо сам по собі він чудовий, якби ще "чемно" поводився!

      Видалити
  2. Мне понравился оттенок)) Очень симпатичный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, он милейший! Только вот у меня на фото не очень вышел((

      Видалити
  3. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!
    kisses

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарний лак, краса потребує наполегливості:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки так) Але іноді так хочеться: намалювала і забула! А не бігати з топами-сушками)

      Видалити
  5. Симпатичный товарищ, жаль, что не сохнет:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даа, он очень хорошенький в солнечную погоду) На в плане сушки и равномерного нанесения "все сложно"

      Видалити
  6. О, який класнючий. Нагадує мені Ель Коразончики. Я такої фірми, ще ніколи не бачила. Те що, довго сохне погано, але він такий симпатюля, можна йому це пробачити;))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Угу, візуально він мене дуже тішить) З Ель Коразоном я сама не стикалась - зате бачила, мабуть, у всіх блоггерів вже)
      Пробачити... і забути... на дні косметички XD

      Видалити
    2. у всіх..це правильно підмічено))))))

      Видалити
    3. Ну, з того, що я бачила, у них доволі великий вибір)

      Видалити
  7. Какой милый лак)
    Блог на украинском - респект!

    ***
    http://beauticraft.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, особливо він на сонечку мило виглядає, але от те сонечко зараз ще зловити треба..(

      Дякую! Я планую додати ще англійську, коли блог трохи розростеться)

      Видалити
  8. Виглядає дуже гарно, жаль що не слухняний))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, якби він був "зручніший", то ціни б йому не було))

      Видалити
  9. А мені він подобається навіть попри всі недоліки! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ех, мені теж)) Суто візуально я ним дуже тішуся!

      Видалити
  10. Шкода, що такі технічні характеристики(
    Бо виглядає лак чудово)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він красивий, особливо у сонячну погоду...
      Але я думаю, що зможу ще знайти щось аналогічне по кольоровій гамі, тільки кращої якості.

      Видалити