вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Трохи про мене або пофлешмобимо!

А поки я відпочивала від писанини тут кілька днів, мій блог "нагородили" =) Тому приймаю естафету від  Надії, тішусь та відповідаю на питання... 


Liebster Blog Award це нагорода, яка передається від одного блогера іншому як подяка за проведену в блозі роботу. Надається тим блогерам, у кого менше ніж 200 постійних читачів.
Якщо ви отримали таку нагороду потрібно:1) відповісти на 11 питань блогера який вам надіслав нагороду2) нагородити 11 блогів у яких до 200 ПЧ та повідомити їх про нагороду3) задати свої 11 питань нагородженим

Отож, питання, які я отримала:

1. В якому місті ви хотіли б жити і чому?
Я живу у Львові і, мабуть, цим все сказано) Насправді, хотілося б поїздити по світу і побачити інші краї, але я важко уявляю собі постійне життя десь не у Львові. Це місто неймовірно надихає, тут приємні люди, багато мистецьких подій, улюблені кав'ярні і атмосфера... Хоча, звичайно, і від Львова варто відпочивати іноді. Тоді я пакую свій рюкзак і їду, але завжди повертаюсь сюди.

2. Якби у вас випала повернутися на один день в минуле і змінити один факт зі свого життя - щоб ви зробили?
Я б не скористалась цим шансом, бо не знаю, як би одна зміна вплинула на моє життя загалом. А є багато цінних речей сьогодні, яких могло б не бути, якби щось склалось по-іншому. Та і взагалі, згадайте фантастичні оповідання: втручання у плин часу ніколи добром не закінчуються)

3. Що б ви хотіли навчитися робити?
Малювати щось, крім милих аніме-дівчат.
Грати на фортепіано.
Проявляти більше наполегливості, коли це потрібно.

4.Який найепатажніший вчинок був у вашому житті?
Кожен вихід з дому в повному косплеї =) Неймовірне задоволення. 

5. Яке ваше найбільше досягнення на сьогодні?
Я знаю, чим я хочу займатись в житті) І займаюсь з поперемінним успіхом.

6. Яка ваша улюблена страва і чому?
Вареникииии з картоплею та цибулею) А якщо ще додати грибочків, то ммм... Без особливих причин. Просто це - смакота!.. А також суші, до яких мене привела моя любов до Японії) Найулюбленіші зараз - сирні суші в "ЯпонаХаті". 

7. Які три останні книжки ви прочитали?
Ірвінг Стоун "Грецький скарб" - про подружжя Шліманів та розкопки Трої. Захоплююча і надихаюча історія. 
Анна Гавальда "35 кг надії" - про те, що робити, коли тобі 13 і все погано. Прочитала за одну поїздку в маршрутці. Мило)
Джоджо Моєс "До зустрічі з тобою" - драма, любов і неповносправність як вона є.Відгук тут)

8. Без чого не можете уявити своє життя?
Без творчості) І без любові. І без подорожей. І без кавиии! 

9. Якби випала нагода почати свою справу - чим би ви зайнялися?
Заснувала б видавництво, яке публікувало б молодих і невідомих авторів, яким важко кудись пробитись, просувало б україномовні книги і стало б дуже класним ^^
...Або відкрила б свій модний дім!

10. Чи приносить вам ваша робота задоволення?
Зараз моя робота - фрілансер, і іноді я це люблю, іноді ні. Саме журналістика - моя спеціальність - цікава, динамічна справа, багато нових людей і подій, і все таке, але... але все ж найбільше задоволення мені приносить письменницька діяльність. Але це не робота, це вже "стан душі", "діагноз" і моє "повітря" у цьому світі XD

11. Запостіть ваше улюблене фото (не обов'язково зроблене вами ж)
Не втрималась, вибрала аж три: два нові і одне ще з 2012 року. 


Це я звичайна, минулої неділі) 

Це я середньовічна дама на благодійному ярмарку


Це я у образі Намі з аніме One Piece на Аніконі-2012.

Мої запитання:
1. Три країни, куди б ви хотіли поїхати так, що хоч завтра пакуй чемодан!
2. Три фільми для перегляду з коханою людиною =)
3. Три речі, які маст-хев у вашій косметичці.
4. Три речі, які маст-хев або просто улюблені у вашому гардеробі.
5. Що вас мотивує? Що приносить натхнення?
6. Що у вашому розумінні означає "успіх" і "щастя"?
7. Як виглядає ваш "ідеальний день"?
8. Мрії здійснюються?
9. Яку книгу порекомендуєте почитати?
10. Як приймати зміни?
11. І зовсім по-львівськи... Ви зайшли в кав'ярню вашої мрії. Як вона виглядає, яка там музика, меню, що замовите? =)

Я передаю естафету:
Яні і її монстрикам =) Яна Онишкевич
Аліні Алина В.
Ілоні Maliovanka
Маргариті Nika3124
Каті CatTheKaty
Оксані Оксана Золотухина
Ользі Olaita
Оксані Оксана Зайцева
Люді Бусинка
Наталі Наталия Годунова
Анні Анна Харитончук

П.С. Зізнаюсь, що передала і тим, у кого вже є більше 200 ПЧ. Але сподіваюсь, що це не біда)


24 коментарі:

  1. Наталко, дуже цікаво про тебе почитати, люблю краще пізнавати людей, з якими спілкуюся. Дякую за довіру і цікаві запитання)))

    ВідповістиВидалити
  2. дякую Наталочко! дуже приємно мені! питання цікаві, обов'зково на них відповім!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка)
      Ооо, буду чекати, щоб почитати!

      Видалити
  3. Наталочка, спасибо за номинирование))) Безумно понравились твои ответы, ты невероятно интересная личность! Спасибо, что немного приоткрыла завесу над своей жизнью))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за теплі слова)
      Буду рада почитати відповіді *__*

      Видалити
  4. Дякую за номінацію, мені дуже приємно))))

    P.S. Видавництво - це дуже хороша ідея)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ^^
      Буду рада більше про тебе дізнатись!

      П.С. Так-так) Це було б круто *__*

      Видалити
  5. дякую, цікаві питання, на які так само буде цікаво відповідати) візьмуся, як тільки знайду трохи часу)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, у мене вже є подібна нагорода, але мені буде дуже цікаво прийняти єстафету знову та відповісти на запитання.

    ВідповістиВидалити
  7. З нагородою тебе! А також дякую за номінацію)) Дуже цікаво було читати твої відповіді та побачити гарні фотографії =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі) І будь ласка) Буду рада почитати твої відповіді!

      Видалити
  8. о, дякую за довіру))зараз відповім)

    ВідповістиВидалити
  9. Поздравляю с наградой))) фото красивые, особенно в образе! и Львов - город сказка, город мечта, любовь с первого взгляда (у меня муж из ваших краев)
    спасибо Наталочка) за эстафету, обязательно отвечу, принимаю с удовольстивем)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)
      Так, Львів і любов - навіть з однієї букви починаються))
      З радістю почитаю відповіді!

      Видалити
  10. Останнє фото просто вау! Цікаво було почитати. Я все збираюсь до Львову - ніяк не зберусь...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Останнє фото - косплей Намі з аніме One Piece. Саме завтра виступаю в цьому образі, тільки з іншим костюмом...) А до Львова бажаю доїхати і повеселитись!

      Видалити