середа, 15 жовтня 2014 р.

Маска-плівка для обличчя Beauty Formulas Apricot Peel Off Facial Mask

Взагалі, я більше люблю глиняні маски. Тому маска-плівка для обличчя від Beauty Formulas стала своєрідним експериментом. Вдався він чи ні: розповім далі...

                     

На сайті Beauty Formulas небагато інформації, проте ви можете дізнатись, що маска:
"- очищає пори від забруднення;
- дає глибоке очищення 
- підходить для всіх типів шкіри."


До тюбика в мене жодних претензій: він зручний, невеликий, не ризикує самостійно відкритись в непідходящий момент. Після того, як відкриваю кришечку, одразу вловлюю аромат: він насичений, яскравий, фруктовий. Плюс за абрикосові нотки, мінус - за спиртові.


Маска нагадує порівняно рідкий однорідний прозорий гель, який не становить жодних проблем нанести та розподілити по обличчю. Субстанція не розтікається, трохи холодить шкіру, дискомфорту чи почервонінь не викликає. В інструкції сказано, що оптимальний час використання маски - 20-30 хвилин. Після цього її легко змиваємо водою і отримуємо наш результат. У моєму випадку це - м'якенька шкіра, зволожена і вдоволена життям. На жаль, ну особливо глибокого очищення, ні довготривалого ефекту маска не дає. Розчаровує і наявність спирту в її складі (зате тепер зрозуміло, чому такий запах)). Вердикт: мені досі більше до смаку глиняні маски, але експеримент вважаю вдалим.


Ціна в мережі Watson's - 25 UAH за 100 мл. 

28 коментарів:

  1. Thanks for such a detailed post! Have a successful day dear!

    ВідповістиВидалити
  2. Її треба не змивати а знімати плівочкою - тоді вона чистить пори краще ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чи то в мене руки криві, чи що - але ніяк не вдавалось так зняти ТТ

      Видалити
    2. В мене за пів години вона теж не особливо знімається - а от за годинку вже менш липка і краще відходить)

      Видалити
    3. Може, наступного разу так і спробую) А то в мене сидіти з маскою годину якось ніяк не випадало моменту...

      Видалити
  3. Я не люблю маски-пленки. Мне тоже по душе больше глиняные)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже) Но решила поэкспериментировать...

      Видалити
  4. Я теж коли такі маски знімаю, вони в мене рвуться, коли наносиш більш товстішим шаром, то потім легче вона піддається, але я такі маски стараюсь не дуже використовувати, моя шкіра любить жирненькі маски, як майонез із вмістом жиру 70% :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. я тут подумала, що, може,я надто тоненько нанесла, тому так і вийшло зі зніманням... А я-от досі не визначила, що ж моя шкіра в плані масок любить найбільше( Але глиняні їй наче ок.

      Видалити
  5. А я, наоборот, больше люблю пленочные маски, их так приятно сдирать с кожи))) Наташа, спасибо за отзыв)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в цьому щось є) І запах, запах чудовий! Принаймні, у цієї)

      Видалити
  6. Люблю такие маски, после них кожа действительно ухоженна

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, така м'яка і ніжна) Хочеться, щоб такий ефект зберігався довше...

      Видалити
  7. Спасибо за интересный обзор)) Ох, была у меня когда-то маска плёнка Avon зелёный чай. Когда снимала, было такое чувство что с кожей отдираю)) После этого как то боюсь такие маски брать. Может стоит просто другую марку попробывать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спробувала теж не змивати, а потримати маску подовше і зняти її, як плівку... Ох, до цього відчуття треба звикнути)

      Видалити
  8. Надо попробовать такую масочку, я люблю пленки использовать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене з ними все не виходить особливо потоваришувати( Але я ще експериментуватиму...

      Видалити
  9. Мені подобається маска- плівка від Freeman )))) Вона дуже легко знімається!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не пробувала, але за легке знімання - однозначно плюсик!

      Видалити
  10. О, я з сьогоднішнього дня все таки за глиняні))

    ВідповістиВидалити
  11. I need to have a facial mask treatment, I want to pamper my skin :)
    Lovely review!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yess, masks are very good for face) Especially in cold time period!

      Thank you ^^

      Видалити
  12. Відповіді
    1. Так) Цілком нічого так, але глина все одно мій фаворит)

      Видалити
  13. у меня есть эта маска, очень нравится. планирую покупать второй тюбик. просто наноси тонким слоем на лицо, тогда легко будет пленкой сниматься. она действительно хорошо очищает поры, если присмотреться потом на снятую маску!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, коли вдалось її зняти правильно, то і ефект більше сподобався)

      Видалити