вівторок, 2 вересня 2014 р.

Зволожуючий крем для рук Yves Rocher Long-Lasting Moisturizing Hand Cream Beaute des Mains

Крем для рук ніколи не буває зайвим, тому що завжди хочеться шовковистої шкіри і зволоження. Зволожуючий крем від Ів Роше мав саме ці функції і виконувати, проте його можна зарахувати до не особливо вдалих експериментів.


Виробники повідомляють, що "Шкіра Ваших рук потребує зволоження щодня. 
Так само, як і обличчя, Ваші руки піддаються шкідливому впливу навколишнього середовища. Цей крем для захисту і зволоження шкіри рук в будь-який час року. Моментальне і тривале зволоження!" 

Також крем містить екстракт арніки, який повинен захищати шкіру від негативного зовнішнього впливу.


Проте мої враження від цього крему не дуже позитивні. Виглядає він симпатично: яскраво-жовтий тюбик з квіточкою арніки та надійною кришечкою, котра не відкривається самостійно. Крем густий - в порівнянні з кремами з різдвяних колекцій, проте не особливо жирний. Всмоктується не дуже швидко і залишає по собі відчуття плівки на руках, котру хочеться змити.

Крем від Ів Роше хоч і повинен, судячи з назви, давати довготривалий ефект, я такого не помітила. Тобто ні, він працює, пом'якшує і розгладжує шкіру, але вже за пару годин руки вимагають чогось додаткового. ще мені не особливо сподобався запах - він якийсь надто "медичний" і явно не викликає приємних асоціацій.


Як на мене, то в плані "красивостей" у Ів Роше вдалі креми для рук з новорічно-різдвяних колекцій - той же крем з какао та малиною мав такий аромат, що мімімі... А тут якесь таке доволі розчарування. Не скажу, що крем поганий - та ні, бюджетний і трохи працює. Для повсякденного використання, щоб підтримувати шкіру рук в нормальному стані - підійде, але особливих ефектів від нього очікувати не варто. Плюс особисто для моїх рук він не дуже приємний.

Ціна на сайті Yves Rocher - 45 UAH за 75 мл. 

18 коментарів:

  1. Был такой крем, понравился) Но еще раз так и не купила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мне он как-то не очень, теперь ищу другой вариант)

      Видалити
  2. спасибо за обзор,а у меня как раз заканчивается мой крем и думала купить такой,теперь поищу,что-нибудь другое

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Всегда пожалуйста)
      Ну, выбор кремов всегда большой, так что есть где разгуляться!

      Видалити
  3. Хороший відгук, а відчуття плівки для мене жах, хоч бери та відмивай))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) В мене теж бажання відмивати деякі засоби виникає. Що, звичайно, вигнал, що я цей засіб більше не купуватиму...

      Видалити
  4. А я обожаю этот крем, а его аромат нравится, и уход, который он обеспечивает. Вот что значит, что все мы разные))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так) Все індивідуально!
      В мене теж траплялось, що продукт сподобався, хоч в інтернеті на нього багато негативних відгуків. Чи навпаки) Тому завжди найкраще спробувати все самостійно...

      Видалити
  5. Пам'ятаю я ті серії з фісташками, малинкою і іншою смакотою, дуже гарні були в них креми, дівчата -блогери, дуже їх хвалили. Я до речі, колись хотіла придбати цей крем по каталогу, та все щось мене зупиняло, не хочу, щоб руки пахли медичними препаратами, як в медсетри тьоті Зої;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я теж ці серії дуже люблю) У них і оформлення, і аромати класні!
      Сподіваюсь, цього року ближче до зими нам чекає нова святкова серія *_*

      Видалити
  6. Отличный крем! Люблю его))

    Заходите и ко мне:
    http://beautyblog133.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мне он не очень, но в целом ок)

      С радостью почитаю)

      Видалити
  7. Мені також його запах не сподобався. Якщо не зволожує "на відмінно", то хоча б пах приємно... :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я теж деякі засоби ефективними не вважаю, але за класний аромат дуже люблю) Ну цей не з таких(

      Видалити
  8. спаcибі за відгук. в тебе цкавий блог. Підписалась)
    буду рада бачити тебе і в себе
    http://perfectliya.blogspot.com/

    Гарного настрою.

    ВідповістиВидалити