вівторок, 30 вересня 2014 р.

Як я в реконструктори подалась...

Ці вихідні видались особливими: я вперше брала участь у реконструкторському заході не в ролі глядача чи журналіста, а саме як учасник =) Це був благодійний ярмарок, організований клубом історичної реконструкції"Wolfenschloss", для збору коштів для АТО.


Я займаюсь в клубі історичних танців "Бельтайн" - не довго, кілька місяців лише. А фактично усі його учасники - і учасники того клубу реконструкторів. Тому на зборах щодо ярмарку якось швидко вирішили, що мені позичать сукню і я теж приєднаюсь до компанії. Я трішки панікувала, що на мене нічого не налізе, але ні - налізло, ще й на светр з блузкою внизу, бо погода не настільки гарна, щоб весь день бігати в одній сукенці, нехай і шерстяній... Сукенку я покажу на фото трохи нижче) У неї чарівні гудзики і вона взагалі вся неймовірна. Любов до косплею в мене є давно, отож вчора був своєрідний експеримент - вперше з історичним образом. Щоправда, автентичної білизни і взуття у мене не було, проте я неплела собі кіс, знайшла більш-менш підходящі черевики і загалом залишилась цілком вдоволена результатом. А після перевтілення довелось зайнятись і чимось корисним - свято саме собою не зробиться...

 
Ті самі розкішні гудзички, які підкорили мене з першого погляду

На ярмарку у нас було кілька "точок". Перша - стрільбище, де весь день стріляли з луків по мішенях (ну або по стінах Порохової вежі - хто у що вцілив)) На невеличкому відкритому майданчику час від часу бились лицарі, а потім давали всіх охочим приміряти свої обладунки, помацати, покрутити в руках все і дізнатись, як воно все зроблене)


Заливаємо енні горнятка чаю

Ми - "прекрасні дами" у образах німкень кінця XIV століття - переважно займались кухнею. Хоча більшість випічки - тарти, булочки та пиріжки, печиво і різноманітні пляцочки - були підготовлені заздалегідь, та все одно весь час виникало багато роботи. На щастя, фіксованих цін у нас не було - просто стояла скринька для пожертв, куди можна було покласти будь-яку суму і пригощатись чаєм-кавою та випічкою. Я переважно займалась чаєм, тому більшу частину дня можна описати як "насипати чай - залити чай - поставити чайник... як вода знову закінчилась?!". Але це було надзвичайно весело і приємно. Подобалось з людьми спілкуватися, тим більше на ярмарку зустріла багато своїх знайомих, то і пофотографуватись випали моменти, і покрасуватись в костюмі) Навіть пішла у ньому на літературний вечір, на котрому мала виступ того ж дня...


Хто середньовічна дама? Я середньовічна дама~

Ближче до вечора були танці - попри чай встигла пострибати у бранлі, але виявилось, що моя довжеленна сукня не найкращий вибір для енергійних танців. А коли стемніло ми з ще кількома учасниками взяли ліхтарики і пішли на площу Ринок закликати людей на фаєр-шоу. Бо фаєр-шоу - це круто) І справді. Фаєрили теж дівчата з танців, вкотре нагадавши мені, як же я люблю вогонь. Він чарівний, гіпнотичний і зачаровує. Але на цьому довгий реконструкторський день закінчився...


Що я вам скажу - холод і втома ніщо у порівнянні з емоціями після такого дня. Було дуже приємно, що реакція у людей позитивна. Запитували, чи робитимемо ще такі заходи, чи буде ярмарок наступного року. Казала, що буде, але вже не з такою ціллю, як ось цей. І хай так і вийде! Миру нам всім)

П.С. Прийшла я додому, пішла ставити чайник і перша ж думка: "О боже, тільки не чай! Тільки не знову!"

Ще трішки мене:


Фото від різних авторів)

24 коментарі:

  1. Чудове перевтілення, а головне, що з гарною метою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже) Власне, мета спонукала брати участь, хоча я мала сумніви щодо того, як виживу весь день, якщо буде холодно... Але погода видалась, як на замовлення: теплота і сонечко.

      Видалити
  2. Интересное мероприятие) здорово, что они имеют место быть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, я всегда восхищалась реконструкторами и побывала на некольких тематических фестивалях... но насколько же интереснее самой стать частью такого мероприятия!

      Видалити
  3. Beautiful post, really interesting! You look so adorable! xx

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you) We will do this event again this Saturday, so more photos to come!

      Видалити
  4. Как приятно читать такой пост, написанный мелодичным таким красивым украинским языком. Обожаю Львов за это, вот только я не настолько хорошо владею украинским, потому стараюсь не каверкать язык, но очень люблю слушать львовский украинский, он у вас особенно хорош!)) Собирание средств для нужд АТО - очень важное дело! Красивое мероприятие:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике) У мене всі пости українською, тому заходьте "вгості")
      Сам захід був доволі спонтанним, але це неповторні враження, та і мету свою ми виконали - тому плануємо повторити і на цих вихідних!

      Видалити
  5. Тобі дуже пасує ця сукеночка, ти дійсно схожа на героїнь Шарлоти Бронте чи Джейн Остін, а ще мені нагадуєш чимось Кіру Найтлі, ось скільки образів мені в голову прийшло;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ух ти, скільки цікавих асоціацій!
      Я в цю сукенку просто закохалась... тепер тихо мрію про таку саму або якусь схожу, але це море роботи - все ж вручну шиється!

      Видалити
  6. Обожаю Львов, замечательное событие, я бы с удовольствием тоже приняла участие)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я обожнюю) Все життя тут живу, але не набридає ні краплі!
      А захід вийшов успішним, то ми його ще і вчора повторили...

      Видалити
  7. You look so awesome :)))

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  8. Ну, це чудово і все таке, але мені особисто - трохи заздрісно.
    Так хочеться, щоб щось подібне відбулось і у нас в Дніпрі - та чорта з два. Взагалі нічого, ні доброго, ні поганого. Не можна ж так із бідними любителями старовини.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну у нас реконструкторські івенти не дивина, бо що не село - то замок чи палац, є антуражні місця і все таке. Але я думаю, що Дніпр - місто велике, тому має бути і багато закікавлених у орагнізації таких подій! А якщо зовсі ні, то велкам на Львівщину чи Хмельниччину влітку - буде безліч фестивалів)

      Видалити
    2. До речі, ідея із поїздкою мені подобається. Все-таки у будь-якому разі улітку буду десь там.

      Видалити
    3. Так) наступного літа буде, до речі, ювійлейний 10-ий фестиваль "Меджибіж" - планується щось гранідозне...
      А ти (можна на ти?) теж реконструктор?

      Видалити
    4. О, цікаво-цікаво, треба буде звірити розклад С;
      Не зовсім. Сфера моїх інтересів із точки зору відтворення пролягає у двадцятому столітті, про що доволі часто згадую у своєму блозі. А цікавість до інших епох у мене більш історична. От що я дійсно люблю більше ніж усе інше - так це бути оточеною красивими та цікавими речами та людьми, які закохані у те, що роблять.

      Видалити
    5. Так-так)
      Блог я ще почитаю)
      Я теж дуже люблю компанію людей, які захоплені своєю справою - є в них якесь особливе горіння... і цікаві історії!

      Видалити
    6. Читай на здоров'я - для того ж і писано С;
      От і я кажу. Тут тобі і просто цікаво, і сам якимось живішим одразу почуваєшся.

      Видалити
    7. Обов'язково))
      Так, захоплення роблять життя яскравішим!

      Видалити
  9. дуже гарний образ, тобі пасує:) http://kosholka.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award.html а тут нагорода для тебе!

    ВідповістиВидалити