четвер, 25 вересня 2014 р.

Спрей Pantene Pro-V Aqua Light Миттєве Живлення

Довге волосся вимагає ооой немало догляду. Один з моїх улюблених помічників у цій справі -  двофазний спрей Pantene Pro-V Aqua Light Миттєве Живлення.


Спочатку почитаємо опис з сайту Пантін:

"Формула Pantene Pro-V, МИТТЄВЕ ЖИВЛЕННЯ СПРЕЙ 
Його невагоме поєднання двох формул миттєво допомагає зміцнити ваше тонке волосся і захищає його від пошкоджень при укладанні, не обтяжуючи. Також забезпечує легке розчісування і миттєву гладкість. 

Легка живильна формула зі зміцнюючими мікрочастинками допомагає надати тонкому волоссю силу проти ушкоджень при укладанні, не обтяжуючи його. Живить і допомагає зміцнити кожну волосину. 

Колекція Aqua Light: 
• допомагає зміцнити тонке волосся по всій довжині; 
• живить волосся; 
• не обважнює. 
Невагоме живлення і захист від пошкоджень."


Спрей поміщений у зручний флакон з розприскувачем, який у мене ще ніколи не ламався - а я купувала цей засіб не раз і не двічі. Перед використанням його треба збовтати, щоб світло-блакитна і прозора частини змішались в однорідну, а тоді вже "пшик-пшик" на волосся) На фото я трохи розтрусила пляшечку, тому не видно, що засіб двофазний.

У спрею легкий, м'який запах, який викликає асоціації з перукарнею. Що ж до ефектів, то засіб набагато полегшує розчісування волосся (і сухе, і вологе) і укладку, надає легкості. Не можу сказати нічого про укріплення, бо стан мого волосся змінюється і в кращу, і в гіршу сторони і, здається, цей спрей не особливо щось змінює. Але до візуального вигляду отримуємо невеликий плюсик. Волосся м'яке, доглянуте, слухняне - воно задоволене, і я теж.


Спрей Auqа Light у моєму випадку не економний: волосся довге, а використовую я його активно. Тому раніше пляшечки вистачало на 1-1,5 місяці. Проте після того, як я почала використовувати маску L'Oreal, то відповідно почала економніше використовувати і спрей)

Ціна в мережі "Космо" - 52 UAH

14 коментарів:

  1. спреи этой фирмы ещё не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені він сподобався, але я не маю з чим порівнювати)

      Видалити
  2. Треба буде його випробувати на своєму волоссі!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Був у мене цей спрей. Мені не підійшов. Дуже скоро після нього в мене бруднилося волосся. Мабуть просто для мого типу волосся він не дуже.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо) У мене з ним виключно позитивні ефекти спостерігаються, а от з іншим спреєм цієї серії (Інтенсивне Відновлення, якщо не помиляюсь) теж волосся частіше вимагало миття, тому я зараз суто на Аква Лайті)

      А який спрей можеш порекомендувати ще спробувати? Мені основне, щоб полегшував розчісування. Ну і додаткове живлення та вплив на візуальний вигляд волосся теж в плюси піде)

      Видалити
    2. я дуже люблю спреї від Ельсев, я часто купую, для посічених кінчиків, для сухого волосся, для блиску, без різниці, після нього дуже легко розчісувати волосся і воно виглядає більш доглянутим;)

      Видалити
    3. О, треба буде спробувати) Я зараз саме їхню серію від посічених кінчиків оцінюю - то дуже сподобалось!

      Видалити
  4. У мене теж є спрей цієї фірми, мені не дуже сподобався, нема ніякого ефекту.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що ж, різне волосся дуже по-різному реагує, вочевидь... Бо для мене це просто маст-хев щоденний)

      Видалити