субота, 13 вересня 2014 р.

Movie inspiration: "Винні зірки" [The fault in our stars]

Джон Грін та його "Винні зірки" вразили мене ще на початку літа. Історія про любов хворих підлітків на грані смерті була сумною, зворушливою і проникливою. Я навіть не думала, що піду на цей фільм - надто вже важкі емоції були після прочитання. Але тепер я подивилась на цю історію під трохи іншим кутом зору і знаєте... я пішла в кіно) І не пошкодувала!

Переповідати про книгу не буду. Мої враження ви можете почитати ось тут. Фільм, на мою думку, вийшов чудовий. По-перше, актори. Шейлін Вудлі у ролі Хейзел і Енсель Елгорт у ролі Гаса виглядають дуже органічно. Вони схожі на підлітків, а не на 25-річних супер-моделей, як часто буває з екранізаціями підліткових і не дуже книг. Вони живі, прикольні і милі.

Історія розказують максимально близько до тексту, за винятком деяких деталей. Зокрема, викинули згадку про колишню Гаса, але я не думаю, що сюжет від цього постраждав. Також друга частина книги - та, котра після Амстердаму, подана м'якше і коротше, ніж у книзі. І, мабуть, це на краще. Ми бачимо перипетії перед смертю Гаса, але м'яко, не так багато і... і це дозволяє зберегти його образ саме тим усміхненим і класним Огастусом Вотерсом, який взагалі-то крутий. Так, я тут згадала книгу і всю історію, і зрозуміла, що він крутий, справді.


Що у фільмі не сподобалось...ммм... Бували моменти, коли я відчувала недостачу музичного супроводу. Якось було забагато тиші.

Але попри те - чудова екранізація. Той рідкісний випадок, коли не викидають половину оригіналу і не перекручують його до невпізнання. А ще красивим був фінал - Хейзел, яка лежить на траві, дивиться в небо і притискає до грудей лист Гаса. І біла сукня замість чорної з похорону. Ми знаємо, що буде з нею далі, ми знаємо, що вона теж скоро помре. І все ж - цей фінал такий світлий!..

От ще шкода, що не згадали про цитату Шекспіра, котра дала назву всій книзі... А загалом, екранізація хороша, але книга - це книга. Першоджерело завжди на сходинку вище. Тому рекомендую ознайомитись і з тим, і з тим)


12 коментарів:

  1. Мені також дуже сподобалась книжка ))) Сподіваюся, що фільм мене не розчарує !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він хороший. І попри дві години не викликає відчуття затягнутості)

      П.С. Вітаю в мене в блозі) Дякую, що читаєте!

      Видалити
  2. Чудовий опис, буду дивитись))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напиши про враження потім) Цікаво пообговорювати!

      Видалити
  3. Дуже важкий фільм, не буду дивитися. Хочеться, щоб в кінці фільма у них все було добре. Щоб всі були здорові, навіть видумані герої, яких придумав, якийсь чоловік, режисер. Хочеться, щоб люди помирали від старості, а не від болячок, катасроф і війни. Як же хочеться миру на всій Землі. Я вірю і знаю, що колись не буде цих страшних болячок, люди виправляться і будуть жити по правді, насолоджуватися своїм віком, а не боротися з голодом, холодом, бідністю і болячками.
    "Мой бог нам так горько здесь внизу терять родных
    Мой друг видишь ли ты, мне так много нужно тебе сказать
    Едва подпрыгнув, лети наверех
    Смотри, солеными каплями вниз".

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та мені теж хочеться... І щоб вони наприкінці були разом і здорові, і щоб "мир у всьому світі".
      Але, думаю, у випадку цієї історії тут основне - отой оптимізм, показати, що навітьв такій страшній ситуації є місце для любові, тепла і власне для життя

      Видалити
  4. Фильм под настроение. Я такие обычно смотрю, когда мне грустно, печально и тд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, после него задумалась о многом...
      Но мне как раз в моменты печали хочется чего-то легкого и веселого)

      Видалити
  5. Уже хочу подивитися! Дякую за інформацію))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гарного перегляду) Warning: він сумний, але класний!

      Видалити