середа, 17 вересня 2014 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama #254

Когось восени тягне на яскраві кольори в манікюрі,а  мене навпаки - на пастелі і бежево-коричневу гаму. Тому сьогодні "в програмі" ніжний світло-кавовий відтінок Maybelline Colorama 254.

Про баночки і пензлики цих лаків я вже згадувала неодноразово, то не буду повторюватись: вони зручні і симпатичні. Що ж до самого лаку, то у нього дуже приємни колір: холодний, схожий на каву з великою кількістю молока і з помітною рожевинкою. Один з тих ідеальних нюдових тонів, який личить до всього.


З лаками Мейбеллін я вже звикла, що можна очікувати, чого завгодно: то вони просто чудові, то з ними неможливо "потоваришувати". Вітінок 254 виявився чимось середнім. Лака доволі рідкий, тому перший шар жахливо смужить і лягає нерівномірно. З другим стає краще, проте я наносила три шари, щоб покриття було без просвітів. Взагалі, три шари цього лаку виглядають цілком нормально - за рахунок того, що він рідкий. 


Проте третій шар "потішив" мене появою бульбашок =( Ну кому подобається, коли манікюр виглядає, як газована водичка? Точно не мені. 

Сохне Maybelline Cоlorama 254 трохи довго, тому цей лак - не варіант, якщо хочеться швидко нафарбувати нігті і побігти по справах. Зате він відмінно носиться - за 4 дні не з'явилось навіть натяку на стерті кінчики чи тріщинки. Отож, плюс за стійкість і колір, мінус за нанесення. Отримуємо середній результат, але лак однозначно ще носитиму =)


Ціна в мережі "Космо" - орієнтовно 22 UAH за 7 мл.  



24 коментарі:

  1. Хороший оттенок для тех случаев, когда не хочется яркости)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да)) Он, как и туфли телесного цвета: всегда к месту!

      Видалити
  2. Оттенок хорош, а бульбашки - это зря((, терпеть не могу пузырящиеся лаки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж( От експериментуватиму з нанесенням, може вдасться їх уникнути...

      Видалити
  3. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!

    ВідповістиВидалити
  4. У мене також є такий відтінок, колір дуже гарний)) Але з нанесенням проблеми і ще в мене зовсім не сохне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене бірюзовий не сохне ніяк) Цей ще більш-менш...

      Видалити
  5. у мене точно такий відтінок є, бульбашок в мене з ним немає, але потрібно 3 шари, шоб отримати більш менш насищений колір, лак досить таки капризний, але дуже граний))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, якби не його краса, не бавилася б з ним ні дня!

      Видалити
    2. ото ж і я так) мушу терпіти)

      Видалити
    3. А мені взагалі цікаво, чому лаки однієї серії так по-різному поводяться ((

      Видалити
  6. Классный лак!
    Заходите и ко мне:
    http://beautyblog133.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  7. оттенок идеальный, а еще форма ногтей очень-очень понравилась твоя)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я великий прихильник такої скругленої форми)

      Видалити
  8. Очень симпатичный лак, я люблю такие цвета

    ВідповістиВидалити
  9. Какой приятный и нежный цвет! Возьму на заметку!


    Кстати у меня в блоге розыгрыш. Главный подарок - свитшот от OASAP ❤❤ Добро пожаловать >> EkaShilko

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, такой оттенок никогда лишним не будет)

      Спасибо за информацию! Обязательно присмотрюсь)

      Видалити
  10. Такий ніжний, мені подобається! :)

    ВідповістиВидалити