субота, 6 вересня 2014 р.

Лак для нігтів M.A.G. #030

Хоч осінь і почалася, але яскраві кольори ніхто не скасовує. Тому останній мій манікюр був з використанням лаку M.A.G. #030 і в результаті я отримала сонячну, насичену малину з напівпрозорим шиммером, яка неймовірно піднімає настрій)

Взагалі, я дуже люблю малиновий колір, тому цей лак привабив одразу, ще на поличці в магазині. Якщо придивитись, то в баночці видно шиммер - різного розміру, рожевкуватий, прозорий чи сріблистий.


Баночка у лаку доволі велика - вміщує 12 мл. Пензлик середньої жорсткості, з плоским зрізом. Консистенція лаку M.A.G. ріденька, тому він при нанесенні намагається розтікатись, куди завгодно. Але якщо набирати небагато лаку, то його дуже зручно розподіляти по нігтьовій пластині. 

              

Я наносила в два шари. Перший був напівпрозорим, трохи нерівномірним. Але зате другий ліг вже гарно і в результаті покриття було яскравим, глянцевим і насиченим - як я і люблю. На фото лак з прозорим топом, але і без нього він виглядає дуже достойно. Шиммер не дуже помітний, але він додає лаку якоїсь цікавинки =)


Що не дуже сподобалось: треба обережно його сушити. Бо здається, що лак вже висох, а тут - раааз - і змазався =( Я от так з ним трохи попеклась, коли першого разу фарбувала нігті. 

Носиться цей відтінок M.A.G. дуже добре. Два шари + топ = 4 дні без проблем. Ніякого стирання на кінчиках, ніяких тріщинок чи відколотих шматочків лаку. Далі я його стерла, бо вже почали нігті відростати, а це не дуже красиво виглядає. А загалом: я дуже задоволена. І колір, і характеристики, і стійкість - все приємно потішило. 


Ціна в мережі Watson's - орієнтовно 12 UAH за 12 мл. 

17 коментарів:

  1. красивый оттенок,мне кажется наоборот как раз осенью и хочется таких ярких и насыщенных оттенков:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж) Але водночас восени більше починаю носити кавову палітру, котра влітку "відпочивала"...

      Видалити
  2. ой, який хорошенький, ця фірма все далі і далі мене більше зацікавлює, дуже красивий манікюр і відтінок приємний;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, в них доволі багато різних серій лаків: і пастельки, і яскраві, і гліттери... Є над чим експериментувати!

      Видалити
  3. Відтінок дуже красивий, жаль, що так сушиться

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, він просто сонечко) Але сушити треба особливо акуратно...

      Видалити