пʼятниця, 19 вересня 2014 р.

Форум видавців у Львові

Останні років так вісім для мене вересень особливий місяць, бо саме цього місяця щороку у Львові збираються книгомани, письменники та видавці з усією України і трохи з зарубіжжя. Форум видавців, він же - книжковий форум, він же - величезний ярмарок, де можна побулкати між стендами з новісінькими книгами, все почитати-погортати-потримати в руках, а до того ж і з улюбленим автором перестрітись. Ну, і "себе показати"))


Якщо раніше Форум для мене був переважно причиною поповнити домашню бібліотеку, то зараз сиутація сильно змінилась. Адже найцікавіше - це не саме події: зустрічі і презентації, поетичні читання і здибавки зі знайомими. Цьогоріч їх видалось достатньо. Спочатку я потрапила на презентацію збірки своєї "колеги по перу" Ольги Прохорчук. З нею ми знайомі з Наради творчої молоді, котра проходила у Ворзелі під Києвом у червні 2013.


Оля презентувала на Форумі свою першу збірку "Привези мені сонця") Дуже сонячну і різнопланову, як і сама авторка. Наступний "обов'язковий пункт" моєї програми - презентація ще однією товаришки з минулорічної Наради - Алли Миколаєнко. А вона привезла до Львова одразу дві поетичні книги, які - так сталось - вийшли майже одночасно. "Наперсток для відьми" і "Корекція зору", яка тепер є і в мене на поличці.


У мене на Форумі жодної власної презентації не було, а зате почитала вірші в рамках заходу "Вулична поезія". Спочатку в мене був певний скепсис щодо виступу посеред вулиці - все ж, я думаю, що поезія - це щось більш камерне, щось, що вимагає затишку, атмосфери і кола слухачів, котрі в ній зацікавлені. Проте, "Вулична поезія" відбулась більш, ніж позитивно, у організаторів була чітка програма, за що їм честь і хвала, мікрофон не підводив, а охочих послухати вірші просто посеред проспекту Свободи виявилось куди більше, ніж очікував мій внутрішній скептик. Тому я вважаю, що захід вийшов на п'ятірочку)


Окрім цих трьох подій я відвідала ще декілька поетичних читань та презентацій, зустріла багааато знайомих та закупилась на ярмарку листівками - посткроссери мене зрозуміють. Приємною несподіванкою було знайомство з Поштою Майдану - їхнє "пересувне відділення" опинилось на два дні у Львові і звідти можна було відправити листівку з тематичними марками куди-завгодно, а головне - безкоштовно. 


Ну але, безумовно, найцікавіше в таких великих заходах як Форум - це те, чого нема в програмі =) Зустрічі з друзями, кава й інші смаколики на даху Майстерні шоколаду, імпровізовані читання і обмін натхненням... На фото зверху - наша маленька поетична "тусівка" на час Форуму. А на фото знизу - трішки мене і моя збірка, котра нагадує, що "Час читати!" =)



До речі, якщо серед моїх читачів хтось цікавиться поезією, зазирніть і до мене - ЛюбиТи (тут викладаю свої вірші та різні фото-записи з літературних подій).

13 коментарів:

  1. Beautiful post, really interesting! Have a great weekend!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Круто! Знайти себе і мати так багато друзів і знайомих, яких пов'язють спільні захоплення, чи навіть робота. Поезією не дуже цікавлюся, але обов'язково ознайомлюся з твоєю творчістю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Для мене це цілий світ, без якого я життя не уявляю~

      Думаю, поезія - річ порівняно специфічна і завжди "на любителя", але буду дуже рада, якщо щось з моєї писанини сподобається ^^

      Видалити
  3. Мне очень симпатичны вот такие мероприятия по интересам) Новые знакомства, единомышленники и атмосфера увлечения)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, это просто великолепная атмосфера!
      Для писателей, читателей и издателей нет места лучше, чтобы пообщатся))

      Видалити
  4. Вау, Наталко, так ви - поетеса! Не дивно тоді, що так багато розповідаєте про книжки. Бажаю подальших успіхів і натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюю)) Це, мабуть, найважливіша з моїх сфер діяльності)
      О так, книги = любов!

      Видалити
  5. Гарні фотографії. Классно, не знала, що читаю блог поєтеси))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Я просто не дуже висвітлюю цю сторону свого життя в цьому блозі)

      Видалити
  6. замечатльное мероприятие, присоединилась в фейсбук! с радостью буду читать стихи)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Форум у нас щороку справжнє свято)
      Дякую, буду дуже рада вас там бачити!

      Видалити