пʼятниця, 15 серпня 2014 р.

Парфуми Yves Rocher Secrets D'essences Iris Noire

Парфуми Secrets D'essences від Yves Rocher - моя маленька любов. Я вже розповідала про аромат Чорна Ваніль від Ів Роше, а сьогодні познайомлю вас з іншимами парфумами з цієї серії - Чорний Ірис чи Iris Noir, загадковий, неординарний і вечірній.


На сайті Ів Роше ви можете прочитати наступну інформацію про Чорний Ірис:

"Чаруюча таємниця ірису.
Чорний Ірис - загадковий, чарівний аромат, повний контрастів і чуттєвої пристрасті ....
Оригінальна, хвилююча квітка Ірис - втілення самої таємниці. 
Між світлом і темрявою, силою і витонченістю ... 
Тсс ... прислухайтеся до шелесту пелюсток. 
Чуттєві вібрації коріандру і бергамоту зливаються з трепетним ароматом ірису і зухвалими фруктовими вкрапленнями насіння амбретти, які підкреслюють шляхетність і загадковість цієї квітки ... 
Аромат неперевершеної грації і безмежної жіночності ... Такий неприступної і вабливої ... 

Верхня нота: ефірні масла коріандру та італійського бергамоту, які відтіняють легку пряність. 
Нота серця: масло ірису, абсолют зерен амбретти, що дарують квітково-деревні відтінки. 
Нота шлейфа: ефірне масло пачулі, смола бобів тонка, які надають глибину і вишуканість аромату. 

Переваги: Аромат, вироблений на основі олії ірису - одного з найцінніших компонетов в парфумерії."





А ось і моя думка про ці парфуми:

Довгаста коробочка з гофрованого паперу, лаконічний білий колір і фіолетова "сургучева" печатка - мені дуже подобається дизайн упаковок цієї серії. Прості й стильні. Флакон теж красивий - важкенький, з прозорого товстого скла, крізь яке видно ніжно-фіалковий відтінок парфумів.


Чорний Ірис, як на мене, дуже цікавий, оригінальний і самобутній аромат. Він має в собі щось тепло-пряне, проте водночас приносить відчуття прохолоди. Запах дуже концентрований і стійкий. Якщо нанести його вранці, то він залишиться з вами до вечора, перетікаючи від важкого і складного до легко-солодкавого шлейфу.  Iris Noir - більш "вечірні" парфуми. Так і уявляється в голові нічний сад, де колишуться фіалкові квіти =) Асоціюється аромат у мене з чимось аристократичним, незалежним і романтичним. Це така дуже настроєва річ, трохи гіркувата, глибока, дуже насичена...

Ношу Чорний Ірис не часто - тоді, коли настрій дивний чи особливий... Я люблю відчувати післясмак цього аромату на зап'ястях, коли вже вечір, але він ще зі мною.


Ціна на сайті Ів Роше: 420 UAH за 30 мл.

10 коментарів:

  1. Для меня эти духи оооочень сильные) Прям "ух")) На себе не смогла их носить, а вот из флакона ароматом наслаждаюсь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сначала так же их воспринимала, но вот зимой очень полюбила) Ну и за стойкость тоже)

      Видалити
  2. в мене була салфетка така, чи то саше, як те називається, запах такий шо мені здалося, що в мене аж очі насльозилися, я полюбляю легенькі парфуми, ніжні, мені занадто важкі не можна, не підходять)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, "ірис" легким не назвеш) Але потім я ним так прониклась, так прониклась... А ось з цими салфетками, до речі, буває така підстава: на них аромат нічого так, а в реальності - зовсім "мимо"(

      Видалити
    2. Ага) А у мене є ще їхні Evidence - у флакончику і у вигляді сухих парфумів подарували. То сухі нічого так, а от аромат парфумів з флакончика зовсім не подобається(

      Видалити
  3. заинтересовал,а я всё никак не могу выбрать какой парфюм заказать

    http://lilichka1985.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, спробуйте мініатюрки? Бо ця серія ароматів доволі "на любителя")

      Я з Secrets D'essences маю три аромати. Ось цей Чорний Ірис складний і порівняно "важкий". Чорна Ваніль - теж доволі "зимовий", солодкий. А Ніжний Жасмин легкий і свіжий на відміну від попередніх двох.

      Видалити