неділя, 10 серпня 2014 р.

Postcrossing inspiration: The Hobbit & UA style

Моя любов до листівок розповсюджується не лише на отримані, а й на ті, котрі я сама відправляю. Тому сьогодні покажу і отримане щастя, і листівки на відправку!


Ось така краса авторства художниці Катерини Білетіної сьогодні полетить в Німеччину, Гонконг і Білорусь. Думаю, прихильницям моди важко залишитись байдужими до національних костюмів, адже вони завжди такі самобутні, такі розкішні і красиві.До того ж етно-тематика - невичерпне джерело для дизайнерів у всьому світі))


На листівці зліва - дівчина-гуцулка в костюмі Івано-Франківщини. Посередині (моя улюблена) - Закарпаття (Тисячівський район), а справа - теж Закарпаття, але район Виноградівський.


А ось такий чудовий Торін (хто дивився Хоббіта, той в темі)) приїхав до мене як виграш в лотерейці серед посткроссерів) Підписаний він ельфійським письмом, що робить цю листівку просто-таки унікальною в моїй колекції. Тішусь неймовірно!

14 коментарів:

  1. Бог ты мой! А где можно купить такие открытки ( с костюмами) ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас вони продаються у всіх поштових відділеннях, тому думаю, і у вас повинні бути на пошті)

      Видалити
    2. У нас на почте только открытки в духе СССР продают... С блесточками и цветочками. ) Надо через интернет поискать.

      Видалити
    3. Ну радянщина-стайл у нас теж є в доволі великій кількості)
      Якщо не знайдеш ніякого цікавого варіанту, то теоретично я можу тобі надіслати))

      Видалити
    4. Можем вообще обмен открытками устроить!

      Видалити
    5. Натали, в таком случае пришли мне свой адрес на почту biljavka_s_keksom@mail.ru И я с удовольствием пошлю тебе открытку. )

      Видалити
  2. В україночок на листівочках, такі срункі і тендітні талії, українські дівчата -найгарніші))))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) І взагалі вони на листівках такі стримані і делікатні, просто мімімі)

      Видалити