понеділок, 4 серпня 2014 р.

Лак для нігтів Odri Marmara #07

Одного чудового дня я вирішила, що літо, сонце, позитив, тому - настав час для жовтого манікюру. І придбала перше, на що впав погляд - лак Odri з серії Marmara у відтінку #07. У баночці це такий світлий пастельний жовтенький з білими вкрапленнями на кштал гліттеру.

Забігаючи наперед, скажу, що в баночці лак виглядає багатообіцяюче - ніжний відтінок, делікатний блиск білих частинок і все таке. Нещодавні мої експерименти з лаком Odri Tropic виявились не дуже успішними. Серія Marmara теж не дуже потішила, але давайте по порядку...


Баночка доволі велика - 12 мл. Звичне для лаків Odri оформлення в горошок. Кришечка теж поцяткована. Пензлик стандартний, з рівним зрізом - цілком зручний. Хоча у баночок по 15 мл від цієї фірми я бачила скруглені пензлики, котрими набагато легше промальовувати боки =)


Сам лак дуже рідкий, тому його легко наносити, але також легко розтікається. Проте колір раптово розчарував. Точніше розчарувала його відсутність. В один шар ми отримуємо майже прозоре покриття з білими цяточками різних розмірів і з лееегким натяком на колір хмм... чізкейка? Покриття не зовсім рівномірне, смужить, але другий шар трохи покращує ситуацію - тепер колір помітніший. Проте повноцінного непрозорого покриття з цим лаком не отримати, а шкода, бо я саме цього й прагнула.


Розчарували і білі часточки всередині: адже в баночці вони так привабливо делікатно поблискували, а на нігтях виглядають, як шматочки пінопласту =(  До того ж ці білі штуки створюють нерівності на поверхні лаку, тому гладенького покриття не буде. Першого разу, розчарована цим напівпрозорим "чізкейковим" відтінком, я нанесла ще й третій шар, але виглядали нігті страшенно перевантажено і неакуратно. Тому наступного разу обійшлась двома шарами + прозорий топ.  Топ ситуацію не виправив - покриття все ще фактурне, а не гладеньке, не люблю такого =(



Сохне лак не дуже швидко, тому з ним треба обережніше після нанесення: я вже "обпеклась" на цьому, коли вирішила, що лак цілком просох... Знімати його трохи важче, ніж звичайні лаки, але нічого надскладного. З плюсів варто відзначити стійкість - за 4 дні, що я його носила не з'явилося й натяку на якісь потертості чи тріщинки.



Не можу сказати, що цей лак мені ну зовсім не сподобався - він непоганий, скоріше просто не те, що я шукала. Думаю, наступного разу куплю тобі насичений жовтуватий для ролі основи і ось це буду використовувати заміть топу =)  А наразі - маємо, що маємо.

Ціна в мережі "Космо" - 17 UAH за 12 мл. 


13 коментарів:

  1. Да, скорее всего, как топ хорошо будет смотреться)

    ВідповістиВидалити
  2. Так, його треба на підложку якусь... Білу або блідо-жовту...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, теж так думаю. Ще б десь той блідо-жовтий знайти)

      Видалити
  3. Плохо, что долго сохнет, но зао стойкость порадовала, интересен будет в качестве топа

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, думаю, топом він буде хорошим) Якщо тільки подобається фактурність, бо я особисто хотіла гладенького глянцю((

      Видалити
  4. о круто!! щось мені дуже сильно нагадує, ану глянь, правда схоже?;) http://beautychito.blogspot.com/2014/06/anna-gorelova-by-dance-legend.html шкода, що дає прозорий колір, хотілося би більш насищеного) Наталко, ти як людина творча, підскажи якийсь цікавий серіал неординарний, не про фантастику тільки, про молоде покоління (але не школярів), с цікавим сюжетом (можливо детектив?!), і щоб там було щось трішки і про моду ( типу як Сплетница), щось скаженого ( як в Отбросах) , буду дуже вдячна)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справді схожий) Але у твого лаку такий симпатичний і дрібненький шиммер! А ось у цього... ну він чесно виглядає, як пінопласт) Не найкращий ефект...

      Ой... А я серіали в принципі не дивлюсь майже( Тому навряд чи щось пораджу... Останнє, що я дивилась - це "Вікінги", але вони явно не про моду)) Ну і ще я дуже люблю "Ігри Престолів")

      Видалити
    2. дякую, ні престоли і вікінги це точно не моє;)))

      Видалити
    3. Ок) Ну, якщо я натраплю на якийсь цікавий серіалу іншому жанрі, то розповім...)

      Видалити
    4. Про моду я б і сама подивилась)

      Видалити