середа, 27 серпня 2014 р.

Крем для обличчя Nature.med Smooth Face [Матове личко]

Влітку крем для обличчя хочеться особливо легенький і невагомий, бо ж спекота і шкірі не подобається це. Тому я вирішила спробувати крем від бренду Nature.med, з продукцією якого помаленьку знайомлюсь. На упаковці вказано, що крем підходить для шкіри, схильної до жирного блиску, акне і запалень - з моєю комбінованою буває усе. Тому мила назва "Матове личко" або ж Smooth Face вселила в мене надію на те, що цей засіб стане гарним вибором для літа.


Виробники пишуть про цей крем наступне:

"Для шкіри обличчя схильної до жирності, запалень і акне. 
Срібло + Білий чай + Onion Flavones. 
Крем робить ваше обличчя бездоганно чистим і матовим. Срібло має антибактеріальну дію. Білий чай освіжає і заспокоює. А комбінація цих компонентів з Onion Flavones дарує вашій шкірі матовість і свіжість! Текстура крему матує шкіру обличчя, легко розподіляється і швидко вбирається. Крем не тільки зменшує блиск шкіри, але також захищає від появи прищів і запалень. 
Крем випускається у формі туби, що дозволяє максимально обмежити контакт вмісту з довкіллям і руками."




Мої враження від крему Nature.med Smooth Face переважно позитивні.

Строга упаковка в "аптечному" стилі мені подобається, але чомусь вона надто велика - туди б два тюбики помістилось. Сам же крем в невеличному акуратному тюбику 50 мл. Текстура у нього легка і ніжна, сам крем білого кольору. Після нанесення дуже швидко всмоктується і справді матує шкіру, не провокуючи появу запалень чи жирного блиску. Скажу більше: за час, який я користуюсь цим кремом запалень стало справді менше і мені ця динаміка змін вельми подобається. Хоча я думаю, що тут грають роль і інші нові засоби для догляду за обличчям, якими я зараз користуюсь.



Один пункт, який мені стійко не подобається - це аромат. Крем пахне для мене чимось дуже дивним - викликає асоціації з мокрими ганчірками у ванній. Навіть не знаю, як виникли такі думки, але я точно ні разу не мала кремів з настільки неприємним мені запахом.



Але попри дивний аромат у крему багато позитивних сторін і я вважаю, що це хороший бюджетний варіант для літнього спекотного періоду. Проте до наступного літа я куплю собі щось інше.

Ціна на сайті Nature.med - 45 UAN за 50 мл.

16 коментарів:

  1. Крем определенно заслуживает внимания)

    ВідповістиВидалити
  2. Аромат мокрих ганчірок, це шось))))) я не можу користуватися засобами, які мають не примний аромат, хоча бувають такі, що результат чудовий, а аромат , хоч носа закривай)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сама дивуюсь) Ну, може, він комусь приємним видається... Одна радість - коли наношу на шкіру, то запаху вже в принципі не чутно.

      Видалити
  3. Дякую за відгук!) Ціна приємна, можна поекспериментувати з цим кремом.
    Я цього літа користувалась матуючим зволожуючим кремом Hirudo Derm від Біокону. Дуже сподобався, непогано матує, від запалень особливо не рятує, але такого там заявлено і не було.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я ціною і спокусилась) Бо не дуже люблю експериментувати з дорогими засобами, якщо не певна, чи вони будуть ок для моєї шкіри.

      О, про Біокон чула позитивні думки. А ще я хочу D'Oliva креми спробувати - але спека у нас вже закінчилась, то наступного літа)

      Видалити
  4. Спасибі за пост! Крем дуже зацікавив, особливо за таку ціну))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він на свою ціну взагалі знахідка) Якщо не враховувати запах =(

      Видалити
  5. Wow!! It really looks awesome! I didn't know this brand. Thanks for sharing!

    XOXO!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Welcome)
      This is Ukrainian brand, I love their products.
      Thanks for visiting!

      Видалити