субота, 2 серпня 2014 р.

Ролик локальної дії Nature.mad Pimples easily away

Продовжую потрохи досліджувати продукцію українського бренду Nature.med. Сьогодні - роликовий засіб "Швидка перемога над прищами". Оскільки моя шкіра далека від ідеальності ще, то я вирішила спробувати цей ролик і поділитись з вами роздумами про його ефекти.


Отож, Nature.med обіцяють нам, що ролик "Pimples easily away" може наступне:

"Цинк + Шавлія + Onion Flavones 
Точковий ролик не залишить прищам жодного шансу! Цинк загоює прищі і знімає запалення. Шавлія усуває подразнення, дезинфікує і пом'якшує. А завдяки комбінації компонентів з Onion Flavones ваше обличчя буде бездоганно чистим і гладким! Цей зручний ролик швидко усуває прищі, почервоніння і свербіж шкіри. Завдяки скляный кульці можливе точне дозування активних компонентів, які рівномірно розподіляються по всій запаленої поверхні."


А що про це думаю я:

Біло-червона коробочка у стилі Nature.med мені сподобалась, але ж головне не упаковка, а що всередині. А всередині - інструкція і доволі маленький флакончик з роликом. Темний флакон не дає роздивитись забарвлення засобу, особливого запаху я не помітила. Наносити його цілком комфортно. Не знаю, як це буде, коли засі закінчуватиметься, але наразі ролик зі своїм завданням справляється і легко рівномірно розподіляє засіб по шкірі. Сам засіб безколірний і трішки жирний, проте ролик наносить його тонким шаром, який швидко всмоктується, тому на шкірі він не помітний вже за кілька хвилин.



Якщо вірити інструкції, потрібно використовувати його на проблемних зонах 5-6 разів на день. На жаль, в мене більше 3 разів ще не виходило - доводиться багато часу проводити поза домом, а отже наношу макіяж і все таке. А лікувальний та протизапальний засіб поверх тону і пудри - не думаю, що так воно працюватиме) Тим не менше, які ефекти я помітила: запальні процеси може трііішечки швидше пригасають, але нічого особливого. Профілактичної дії теж не помічено.


Помітка "експрес-засіб" на флаконі - не знаю, для чого вона. Миттєвого (умовно) ефекту немає і я його навіть не чекала. Загалом засіб "ні про що", як то кажуть. Одне добре: підсушує шкіру, проте не пересушує і тому уникаю утворення точок з мертвою засохлою шкірою на обличчі. Можливо, якщо використовуватиму його довше і регулярніше, то побачу більше позитивних ефектів)

Ціна у мережі Watsons - 51 UAH за 15 мл.

6 коментарів:

  1. Почти все подобные средства, которые мне доводилось пробовать, были такими же пустыми.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки да, жалко(
      Ну, может, кому-то это средство лучше помогло)

      Видалити
  2. Я своєму сину купила сироватку від Пієль косметікс для проблемної шкіри, то діє добре.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за інформацію) Вже доволі багато хорошого чула про цю фірму, але ще не пробувала їхню продукцію...

      Видалити