пʼятниця, 8 серпня 2014 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama #56

Лаки Maybelline Colorama - це те, що завжди лежить в мене на поличці з косметикою =) І сьогодні я проводила експеримент з перламутровим кораловим відтінком під номером 56.


Саме захотілось чогось простого, милого - і погляд зупинився на цій баночці. Річ в тому, що ось такі персикові і рожеві перламутрові відтінки були моїми першими лаками в не дуже далекі шкільні роки. Тоді я і не уявляла, що коли-небудь малюватиму нігті в бірюзовий чи чорний, а про різні там лаки-піски, гліттери і т.п. навіть не чула. Але... досить ностальгії, повернемось до лаку)


Стандартна баночка на 7 мл, зручний еластичний пензлик з плоским зрізом - тут мені все подобається. По консистенції лак дуже рідкий: плюс для нанесення на нігтьову пластину, мінус для насиченості кольору. 

Maybelline Colorama 56 - це ніжний напівпрозорий перламутр, колір дуже теплий, кораловий і я б сказала, що універсальний. два шари дають напівпрозоре покриття з чудовим глянцем, проте мені не вистачало насиченості і я вирішила ризикнути і додати ще третій шар. На щастя, рідкий лак дозволяє це робити без особливих проблем. Проте саме третій шар раптово почав вкриватись бульбашками( Сумно. На фото їх не дуже видно, але вони трішки є) 

 

Окрім цієї неприємності лак нічим не розчарував. Сохне він не дуже швидко, але й не довго в порівнянні з деякими іншими своїми "родичами" від Мейбеллін. Глянець дуже приємний, а з прозорим топом так взагалі "лялька" =) Не смужить, візуальним виглядом тішить, перламутр красивий. Подивимось, як носитиметься... )



Ціна в мережі "Космо" - орієнтовно 22 UAH за 7 мл.

8 коментарів:

  1. Очень нежный цвет и на руках красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо =) Да, такие оттенки никогда не надоедают)

      Видалити
  2. а ти від Мейбеліііін)))) пам'ятаєш цю рекламу?;) дуже гарний, персиковий відтінок, мені дуже сподобався ніжний-ніжний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, мені ця рекламна пісенько колись дуже засіла в голову))
      Дякую) Так, він дуже приємний! Треба буде ще в них перламутрики красиві пошукати)

      Видалити