понеділок, 18 серпня 2014 р.

Лак для нігтів M.A.G. #119

Недавно я проводила експеримент з лаком Odri Marmara, але виявилось, що він найкраще підходить для топу. А мені хотілось насичене і яскраве самостійне покриття. Тому, коли побачила в магазині чистий темно-синій лак для нігтів M.A.G. з дрібненькими білими частинками, то вирішила, що він мені і потрібен. Відтінок 119 виділявся на тлі червоних і якихось світло-зелених тонів, тому його і взяла.


Забігаючи наперед, скажу, що лак мені неймовірно сподобався. Баночка трохи завелика, як на мій смак, - 11 мл. Пензлик з плоским зрізом, доволі м'який і зручний, а може тут грає роль і "зручність лаку". Бо цей M.A.G. дуже легко наноситься і розподілити його рівномірно теж не створює жодних проблем.

                   


Лак гарно лягає вже з першого шару - він яскраво-синій, напівпрозорий і дуже красивий. Другий шар з успіхом забирає напівпрозорість і ми отримуємо покриття дуже соковитого відтінку з дрібненькими білими вкрапленнями. Мені цей лак нагадує зоряне небо трішки) На дотик вын не гладкий і з прозорим топом теж відчувається текстура білих частинок.



Носиться M.A.G. 119 дуже добре. Я ходила з ним близько 5-ти днів і за цей час покриття не втратило своєї краси. Єдиний мінус - лак може відколюватись маленькими шматочками десь так на день 4-5-ий.



Знімати його було важче, ніж інші лаки - саме ось ці білі частинки дуууже не хотіли покидати мої нігті. Загалом я витратила на знімання лаку близько 20 хвилин. Але попри це я ним дуже задоволена і хочу спробувати ще відтінки з цієї серії =)

Ціна в мережі Watsons - 17 UAH за 11 мл. 


22 коментарі:

  1. Дуже красиво виглядає! Люблю такі сині тони...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, і я люблю, хоча в мене більше в колекції різноманітних бірюзових, але цей синій - однозначно до улюбленців)

      Видалити
  2. Чудовий лак)
    У мене схожа проблема з відтиранням білих частинок (тільки лак від Maybelline).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      О, я з їхніми лаками теж доволі багато експериментую... А ці дрібненькі частинки іноді доводиться просто віддирати(( Думаю, наступного разу наносити такий лак на базу - може, тоді буде легше і знімати)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Спасибо)
      Да, я даже не ожидала от этого лака такой красотищи, а он меня очень порадовал)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. О да, такой яркий и чистый оттенок)
      Спасибо!

      Видалити
  5. Виглядає дуже симпатично! Бачила в магазині, але не звернула на нього уваги, а зараз бачу, що треба придивитися)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      А я взяла ще два з цієї серії, скоро продовжу експерименти)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Thank you ^^ For me color was also the main reason to buy this polish!

      Видалити
  7. неймовірний! дуже красивий, мені такий потрібний лак, дякую за фотографії)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, він дуже потішив) Якщо спробуєш якісь з цієї серії, пиши, що там ще класного є!

      Видалити
  8. Дуже красивий, люблю синій колір! А також, гарні нігті))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Я полюбила його не так давно, але зараз - це точно один з моїх фаворитів.

      Видалити
  9. Відповіді
    1. Я теж) Щоб і чисті, і соковиті... Як у вас на аватарці!

      Видалити
  10. О, треба прикупити, бо Odri Marmara скоро доведе мене до сказу, вже 4 раз пробую нанести його як самостійний лак, на основу, а він викаблучується.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рекомендую) Він чудовий. Ну, принаймні, цей відтінок)
      А з Odri Marmara у мене така сама історія. Нормально йде лише як топ(

      Видалити