понеділок, 25 серпня 2014 р.

Маска для волосся L'Oreal Elseve Повне Відновлення Посічених кінчиків

У мене не дуже великий досвід використання масок для волосся, тому мені нема особливо, з чим порівнювати свої враження. Проте маска для волосся L'Oreal Elseve Повне Відновлення Посічених кінчиків мені вельми сподобалась і сьогодні я поділюсь своїми враженнями.


На сайті Лореаль ви можете прочитати про цю маску:

"Секрет повного відновлення посічених кінчиків - глибока дію до серцевини волосин для усунення причин їх появи. Маска повне відновлення посічених кінчиків, збагачена концентратами активних елементів LAK1000 + Кераміди: 
1. Діє до серцевини волосин - на всі 10 шарів. LAK1000 відновлює пошкодження внутрішньої структури волосин, усуваючи причини появи посічених кінчиків. 
2. Діє до самих кінчиків. Кераміди заповнюють і запечатують пошкоджені ділянки на поверхні волосини, відновлюючи волосся по всій довжині, до самих кінчиків. 
Доведені результати: Комплексне відновлення, шовковисте волосся до самих кінчиків."


Мої враження такі:

Велика банка рожевкуватого "дівчинкового" відтінку, котра розширюється вгору - цілком зручна. Трохи не сподобалась кришка - її важко відкрутити мокрими руками. А оскільки маску я наношу переважно в ванній після миття голови, то кілька разів мала проблему з тим, щоб відкрити її.

Консистенція у маски кремова, доволі густа. Вона чисто-біла і дуже приємно пахне. На волосся наноситься легко, не стікає і не викликає будь-яких неприємних ефектів. Відповідно до інструкції вистачає 5-10 хвилин потримати її на волоссі. Я заради експерименту тримала і 3 хвилини, і десь 20 =) Змивається легко - трохи довше, ніж шампунь чи бальзам-кондиціонер, але загалом жодних проблем.

Тепер перейдемо і до ефектів. Я використовую маску Лореаль в рамках своєї боротьби з посіченими кінчиками (сироватка з цієї серії - ось тут). Наразі справляється "на ура". Попри те, що кінчики виглядають чудово, доглянуто і не пересушуються, загальний стан волосся теж покращився. Воно стало більш гладким і ммм... я б сказала, "легким". Зручніше робити укладку, але головне - легко розчісувати. Для мене це просто "магія", бо раніше я не обходилась без спрею від Pantene для легкого розчісування, але коли почала використовувати цю маску, то проблема з розчісуванням зникла сама по собі.

Щодо економності нічого не скажу: в мене довге волосся, отож і засобі потрібно відповідно. Але баночка доволі велика, тому її має вистачити надовго. Звичайно, планую спробувати і інші маски ддля волосся - я ж тільки починаю відкривати для себе цю сферу догляду. Але маска Лореаль Ельсів - гарний початок =)

Ціна в мережі "Космо" - орієнтовно 60 UAH за 300 мл. 

10 коментарів:

  1. ой, мені найбільше подобається читати твої відкуги на косметику по догляду за волоссям, все так ти гарно розписуєш, захотілося і собі спробувати цю серію)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Писатиму їх ще)
      А ця серія мене вельми тішить, от думаю ще шампунь взяти, коли попередній від Гарньєр закінчиться...

      Видалити
  2. Схоже, що чудова маска, дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, як на мене, вона себе дуже гарно "поводить" і волоссю подобається)

      Видалити
  3. Тоже хочу попробовать) Спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очень приятная масочка) Поделись впечатлениями, если будешь использовать~

      Видалити
  4. спасибо за обзор,как раз хотела попробовать маски от L'oreal.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Попробуйте, мне эта маска очень понравилась)

      Видалити