середа, 13 серпня 2014 р.

L'Oreal Elseve подвійна сироватка для кінчиків "Повне відновлення посічених кінчиків"

У мене доволі довге волосся і я прекрасно знайома з проблемою посічених кінчиків. Особливо, це актуально влітку, коли волосся страждає від ультрафіолету, пересушення тощо. Для вирішення проблеми я вирішила придбати подвійну сироватку для кінчиків  Elseve від L'Oreal Paris.


Незважаючи на назву "Повне відновлення посічених кінчиків" я свідома того, що єдина допомога для мертвої сухої посіченої частини волосся - це ножиці. І ніякі засоби, які "склеюють", "відновлюють", "оживляють" волосся в цьому випадку не актуальні. Тому краще займатись профілактикою =) Сироватку від Лореаль я придбала якраз після чергового візиту до перукаря, щоб зайнятись кінчиками ще до того, як вони почнуть сіктись.

L'Oreal розповідає про продукт:

"Дві відновлюючі формули, що містяться в окремих флаконах, з'єднуються тільки під час нанесення на волосся для максимально інтенсивного склеювання посічених кінчиків. 

1. Відновлюючий гель, збагачений LAK 1000, проникає до самої серцевини волосини (на 10 шарів волосини) для відновлення кінчиків зсередини. 

2.  Сироватка миттєво обволікає і заклеює посічені кінчики."


Що про сироватку думаю я:

Отож, з самого початку я не чекала ніякої магії щодо посіченого волосся, але мені була потрібна якісна профілактика. Думаю, продукт себе наразі цілком виправдовує.

У коробочці нас чекає невеликий рожево-фіалковий флакон з подвійним дозатором. З однієї частини ми отримуємо червонуватий відновлюючий гель, з іншої - прозору сироватку для "склеювання" посічених кінчиків. Ці дві субстанції між собою не дуже охоче змішуються, тому треба робити це вручну перед нанесенням. Наносити можна і на сухе, і на вологе волосся. На упаковці написано, що варто наносити не лише на кінчики, а і по всій довжині, але думаю, що це вже опціонально. Змивати засіб не потрібно.



Сироватка використовується доволі економно: мені вистачає двох натисків на дозатор, щоб отримати порцію, достатню для кінчиків волосся. Наносити легко і зручно, засіб не розтікається, розподіляється рівномірно і швидко всмоктується. До того ж у нього доволі приємний аромат.



Я використовую сироватку "Повне відновлення посічених кінчиків" після останньої стрижки щоденно або раз в два дні. Поки що ефект тішить: волосся залишається гладеньким, кінчики не почали сіктись чи ламатись, не виглядають потріпано і пересушено, як це часто буває влітку. Використовуватиму цей засіб і далі, бо поки що все подобається. Також придбала маску для волосся з цієї серії, але про неї розповім пізніше, коли покористуюсь якийсь час і складу про неї враження.

Ціну в мережі Watson's не пам'ятаю, купувала по знижці - орієнтовно 40 UAH за 15 мл. 

10 коментарів:

  1. А я кончики просто маслом смазываю. Может не так эффективно, но зато натурально!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які масла ти використовуєш? Я трохи читала про них, але не використовувала для волосся ніколи)

      Видалити
    2. Мне больше всего подошли аргановое масло и баттер ши

      Видалити
    3. Дякую за інфу) Почитаю про них...

      Видалити
  2. Тоже хочу такую сыворотку. Использую все имеющиеся и куплю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, она мне очень понравилась)
      В этой серии еще пару проудктов хочу попробовать...

      Видалити
  3. колись дивилася на цю сиворотку, потрібно буде спробувати, дякую за відгук;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В принципі, я засобів такого плану вже давно не випробовувала, тому не маю з чим порівняти, але сподіваюсь вона і тобі сподобається)

      Видалити