неділя, 31 серпня 2014 р.

Бувай, літо!~

Зовсім скоро небо стане глибоким і блакитним, дні - ще коротшими, а шарф повернеться до переліку речей першої необхідності. Зовсім скоро ми знову будемо смакувати каву в улюбленому "Меделіні", дивлячись на те, як стукотить дощ за високими вікнами. Зовсім скоро... А поки що - згадаю це літо...



Насправді воно було доволі важким для мене. Не додавали оптимізму і події на Сході. Проте бложик допомагав відволіктись і став такою приємною тихою гаванню, де немає ні поганих думок, ні сумних новин. Проте, попри всі неприємні речі, це літо було наповнене і позитивом. Тим більше на тлі поганих моментів позитив ще яскравіше відчувається.


А тепер про хороше: я нарешті поїхала в іншу країну! Нехай не так далеко - в Молдову, але це був неймовірний досвід і безліч чудових знайомств. А ще побувала на концерті улюбленого гурту "С.К.А.Й.", пострибавши там вище всіх, потусила на фестивалі середньовічної культури "Форпост", де мої знайомі мали палатку з морозивом, побувала на безлічі виставок, виступала на літературних вечорах, медитувала... Майже завершила одну свою епічну писанину. Зрозуміла, наскільки класною може бути соя в соєвому соусі) Багато гуляла ввечері. Почала займатись історичними танцями. Отримала і відправила кількадесят листів і листівок. Поповнила свою колекцію лаків багатьома цікавинками, на які надихнули інші блогери. Прочитала більше книг. І ще всяке-різне...


Що ж до бложика, то він теж цього літа активно розвивався =) Я хотіла б додавати більше постів про свої образи, але, на жаль, в мене нема особливо можливості робити гарні фото. Тому наразі тут більше б'юті) Проте до б'юті додались книгоогляди, звіти з подорожей чи подій і посткроссінг... Так і живемо) Дякую всім, хто мене читає - без вас у мене було б явно менше мотивації і бажання писати тут. А так - тішусь кожному читачеві чи коментарю.


Нехай осінь буде теплою, мирною і яскравою!~



14 коментарів:

  1. Наталочко, мені дуже подобається твій блог))) Твій стиль, твої пости, може, як я якось буду в Львові зустрінемося з тобою, мені б цього дуже хотілося)
    Нехай осінь буде мирною...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Навзаєм! Завжди буду рада зустрічі)

      Так, миру нам перш за все.

      Видалити
  2. згадала...я кілька днів тому, дочитала книгу Бредбері "Лето, Прощай"...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я не читала її, треба додавати до планів на читання, бо дуже люблю Бредбері

      Видалити
  3. Желаю, чтобы осенняя пора прошла не менее интересно :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Взаимно! Теплой и яркой осени)

      Видалити
  4. Жаль конечно, что теплые деньки уже на исходе, но будем стараться искать позитив и в осени)) У Вас отличные фото,есть что вспомнить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Восени вже як мінімум дві хороші речі: Форум видавців і відсутність спекоти)
      Дякую! Так, спогади - найцінніше, що ми можемо винести з будь-яких подій)

      Видалити
  5. Дуже кльовий пост! Люблю такі теми))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж люблю щось про спогади чи підсумки якогось періоду... коли озираєшся і бачиш пройдений шлях, його плюси і мінуси і все таке)

      Видалити
  6. Бажаю, щоб осінь булу не менше яскравою багатою на приємні події=)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Сподіваюсь, що такою вона і буде... Хоча, як показує практика, літо завжди найбільш наповнене подорожами)

      Видалити