середа, 16 липня 2014 р.

Лак для нігтів Yves Rocher IT Colors Nail Art

Пошуки ідеального бірюзового відтінку - це мій маленький персональний квест. Сьогодні поділюсь враженням від використання лаку Yves Rocher з серії IT Colors Nail Art у відтінку під назвою "Joli Turqouise", що з французької перекладається як "прекрасний зелений". А також тут враження від бірюзового лаку Maybelline, а тут можна побачити темну бірюзу від Odri в поєднанні ще з 4 іншими лаками =)


Люблю Ів Роше за те, що у них є ці маленькі баночки лаку по 3 мл: дешеві і симпатичні, і зручні в дорогу. До того ж, якщо сумніваюсь, чи колір мені підійде і чи буду часто його носити, то набагато краще купити маленьку баночку та спробувати, як воно. Хоча, як не дивно, з цими лаками ще ніколи не було промахів: всі подобались.

 


Цей бірюзовий я придбала ще минулого літа. Він був частиною лімітованої серії IT Colors Nail Art. Всього серія налічувала 6 відтінків, серед яких - цікаві жовтий і синій (от би їх зараз для патріотичного манікюру!). Проте Joli Turqouise - єдиний, який я взяла собі. Також до лаків Ів Роше пропонували придбати інструмент для нанесення цяток, але це вже дял прихильників манікюру в горошок.



Маленька баночка = маленький пензлик, проте покривати ним нігті ним доволі зручно. Сам лак середньої густини, кремовий. Раніше придбані лаки такого формату від Ів Роше були більш рідкими. Проте консистенція має і свої плюси - лак не розтікається під час нанесення, сохне швидко. Я наносила його в два шари. Перший шар не особливо надихав: ліг нерівномірно, з просвітами і смужив. Тим не менше, другий шар виправив цю ситуацію просто блискуче. Другий шар висушити було трохи важче, але потім я додала прозорий топ і залишилась цілком задоволена результатом.



Колір насичений і глибокий, з непоганим власним глянцем, нагадує голубувате листя м'яти. Як на мене, то він більш "осінній", а на літо хотілося б чогось легкого і світлого. На офіційних фото лак виглядає світлішим і ближчим до голубого.

Щодо інших характеристик, то дуже потішила мене стійкість. Два шари з топом бездоганно тримались 5 днів. На 6-ий день можна було помітити, що лак почав стиратись на кінчиках, але довелось дуже уважно придивлятись =) Тому за стійкість оцінка 5+, але за колір, який не відповідає промо, - не більше 3.

Ціна на сайті Ів Роше: 25 UAH за 3 мл. 

16 коментарів:

  1. Люблю маленькие флакончики этих лаков:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, они очень удобные =) Ну и доступно по цене...

      Видалити
  2. я ніколи не мала лаків від Ів роше, і саме через причину їхньої мініатюрності, ну от не люблю я такі малесенькі скляночки і коротесенькі щіточки, мені не дуже зручно такими користуватися, ще у Пупи такі ж лаки;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А для мене ці маленькі баночки - зручнота) Але в Ів Роше ще є більші лаки - по 5,5 мл, здається.
      О, а де у нас Пупа продається?

      Видалити
    2. я замовляла в інтернет магазині мейк ап.ком.юа;)

      Видалити
    3. Вже досліджую) У них там доволі великий вибір марок!

      Видалити
  3. Манікюр гарний, ще не купувала ці лаки. Я люблю маленькі флакончики, тому що користуюсь рідко:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую =)
      Тоді вам ці лаки мали б сподобатись. До того ж вони дають кілька цікавих відтінків у кожну лімітку - чи новорічну, чи літню.

      Видалити
  4. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. So as me) And yeah, if this shade was a liiitle bit brighter, it could've became my fav polish for this summer)

      Видалити
  5. Красивый оттенок! Нужно будет попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Cпасибо) Да, он достаточно яркий и отлично носится.
      Правда, на сайте Ив Роше эту коллекцию я уже не нашла, но в новой лимитке Colors! есть если не аналогичный, то оочень похожий оттенок «морской зеленый» )

      Видалити
  6. Красивый маникюр!) Люблю лаки-малютки "Ив Роше" за качество и миниатюрность)) Успеваю их использовать до того, как они загустеют, засохнут и тд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) О да, я тоже радуюсь тому, что успеваю их использовать до конца в хорошем качестве еще) Ну и стойкость, по крайней мере, у этого лака - очень хорошая.

      Видалити