середа, 23 липня 2014 р.

Yves Rocher Hydra Vegetal Зволожуюча Міцелярна Вода 2 в 1

Як показує практика, засобів для зняття косметики багато не буває) Особливо в літню спеку, коли шкірі хочеться свіжості та зволоження. Тому я дуже втішила, коли виграла міцелярну водичку від Ів Роше (подвійна радість, бо я взагалі вперше щось таке виграла)). Зволожуюча Міцелярна Вода 2 в 1 з серії Hydra Vegetal призначена для нормальної та комбінованої шкіри, тому ми з цією міцеляркою ми "потоваришували". 


Що кажуть Yves Rocher про мяцілярну воду 2 в 1:

"Легка освіжаюча текстура міцеллярної води всього одним жестом очистить шкіру від слідів макіяжу і забруднень, одночасно тонізуючи її, і забезпечить необхідне зволоження. 
Ваша шкіра сяє красою! 

Розроблена спеціально для Нормальної та Змішаної шкіри. 
Формула тестована під дерматологічним і офтальмологічним контролем. 
Без парабенів, мінеральних масел і барвників."


Мої враження:

- прозора упаковка з кришечкою сама по собі виглядає якось водянисто-освіжаюче =), дизайнерам печенько;
- отвір для набирання засобі міг би бути більшим: як на мене, то він надто маленький, тому не зручний. Але засіб використовується дуже економно;
- міцелярна вода легка, справді освіжаюча та приємна на шкірі. Просто свято після довгого  спекотного дня влітку. Хоча іноді використовую її і вдень, щоб освіжити обличчя - це завжди дуже приємне відчуття;
- у неї ніжний аромат. Не вельми хімічний, не надто сильний, якраз асоціюється з легкістю самої міцелярки;
 - очі не щипає, тому можна не боятись неприємних ефектів;
- шкіру не сушить. Ну, було б взагалі дивно, якби засіб з серії Hydra Vegetal сушив шкіру, але ж всяке трапляється)

На жаль, макіяж вона змиває не ідеально. Можливо, краще працює в комбінації з іншими засобами серії Hydra Vegetal - не знаю, не пробувала. Тому поєдную її іноді з засобом для зняття макіяжу від Garnier. Мені ще не подобалось те, які ефекти після нього - а саме ефект жирного покриття на шкірі. Так ось міцелярна вода від Ів Роше гарно від цього ефекту позбавляє і завершує моє змивання макіяжу, залишаючи по собі свіжіть і відчуття дуже хорошого очищення і тонізації шкіри.
Водичка однозначно варта уваги.

Ціна на сайті Ів Роше - 75 UAH за 200 мл. 

10 коментарів:

  1. А мне водичка жутчайше глаза щипала. Отдала знакомой - она пользуется и не нахвалит ее никак :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну тут все индивидуально)
      У меня есть умывалка: http://kireikana.blogspot.com/2014/05/garnier-skin-naturals.html
      Вот она оочень хорошо очищает, но в то же время ооочень щиплет глаза, если нечаянно попадет в них(

      Видалити
  2. Я люблю використовувати міцелярні води. Жаль, що макіяж не дуже добрк видаляє:(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх люблю =) Але найчастіше це варіант: "От дивіться! От вам гарна упакова, чарівний запах, приємність для шкіри... Але макіяж змивайте чимось іншим))"

      Видалити
  3. Вот почему меня никто не слушает и не берет мицелярку от гарниер? Она и пахнет хорошо и с макияжем прекрасно справляется. И стоит дешевле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти мені про неї вже писала і її покупка - в мене в планах! Чесно)
      А ця ось мені абсолютно раптово дісталась, тому от використовую-експериментую)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Always welcome)
      I love this micellar, yet it's not very good as make-up remover =(

      Видалити
  5. довго я дивилася на цю серію, як раз і упаковка, яка асоціювалася з водою, зі зволоженням дуже приваблювала, поки так і нічого не придбала, дякую за відгук)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дизайн у них дуже привабливий, так і відчувається свіжіть і прохолода) Чудес не творять (принаймні для моєї шкіри), але засоби всі приємні.

      Видалити