вівторок, 29 липня 2014 р.

Губна помада Vivien Sabo Rouge Vintage #408

Якось-колись я шукала подрузі подарунок на День народження і мені в око впала дуже мила помада в упаковці в горошок. Виявилось, що це помада Vivien Sabo, серія Rouge Vintage. Тоді я її придбала для подруги, а от на днях поповнила і свою колекцію помад продуктом з цієї серії у відтінку #408.


Спочатку мене чекало невеличке розчарування: тої симпатичної упаковки в горошок вже немає(( Натомість вона тепер в біло-рожеву клітинку і виглядає не так првиабливо, як раніше. Трохи дослідивши сайт, я дізналась, що нова упаковка з'явилась цього року разом з запуском цієї серії помад з "покращеною текстурою". На жаль, порівняти зі старою не зможу, але-але...



Забудемо про упаковку і подивимось, що Vivien Sabo каже про цю помаду:

"У танучій текстурі стіку Rouge Vintage полягають два наймодніші компоненти для розкішного вигляду твоїх губ: пептиди для розгладження і додавання об'єму і екстракт вина для потужного зволоження! Вінтаж - це напрям в одязі, стилі і дизайні, що відбиває захоплення модою минулого, а ще вінтаж - це урожай винограду. Французьке шампанське з приставкою «Вінтаж» - дуже витримане і дороге. Виноградом і шампанським пахне ця дивовижна помада."

+ щодо перезапуску 2014 року:

"У лютому 2014 марка запускає в покращеній текстурі розгладжуючі помади Rouge Vintage з екстрактом вина. Ця помада давно заслужено користується любов'ю тисяч жінок і дівчат. Її склад на основі екстрактів виноградної кісточки і пептидів піклується про контур губ, розгладжує зморшки, живить делікатну шкіру губ і володіє протизапальними властивостями.
Покращена текстура помади гарантує: тривале збереження поживних властивостей, легке нанесення і стійкість".




А тепер трохи моїх вражень про помаду Vivien Sabo Rouge Vintage:

Відкриваємо надто рожево-ванільну коробоку і... і сам стік помади дуже простий, чорний, з назвою на кришечці. Ну, лаконічно)

А далі знімаємо кришечку і під нею... аромат *__* Аромат мені дуже сподобався: він хоч і сильний, але приємний. Є в ньому і щось винно-виноградне, і щось тепло-трояндове. Такий аромат одразу ж малює в уяві залиті сонцем виноградники десь в далеких краях... Сам стік помади має простий плоский зріз, який, як на мене, один з найзручніших) А далі на вас очікує здивування або ж колір. Я купувала відтінок #408, знаючи, що він мені готує. Проте, якщо ви вибирали помаду на сайті бренду, то будете здивовані. Адже на сайті цей тон - яскраво-кораловий, навіть яскраво-помаранчевий, я б сказала. Насправді відтінок теплий, приглушено-малиноквий з рожевкуватим підтоном.



Наносимо на губи - оп! А колір-то відразу ж яскравий, насичений і ще й з дрібним золотистим шиммером =) Мені він на губах дуже сподобався - суто по відчуттях приємно, та і аромат, аромат... Хоча фініш у помади матовий, тому мені особисто іноді не вистачає об'єму і я додаю зверху крапельку блиску) Сама по собі помада не розтікається, дає дуже приємний відтінок і взагалі мімімі. окремо хочу зауважити про стійкість помади Vivien Sabo: вона наразі найстійкіша з усіх моїх помад. А також спокійно переживає кавування - я випробовувала! Отож, якщо вам потрібна помада, котра пережвие довгий день, рекомендую зупинитись на цій) Хоча, я не певна, що інші відтінки носяться так само, але от 408 - точно =)


На фото відтінок виглядає світлішим, ніж насправді.

Ціна: 65 UAH в мережі "Watsons"



12 коментарів:

  1. Приятный оттенок :) Помады "Вивьен Сабо" не пробовала)

    ВідповістиВидалити
  2. Дивно, читала негативні відгуки на цю помадку, а так хотіла придбати! Тепер ризикну)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я не знаю, як інші відтінки, але цей мене дуже тішить)

      Видалити
  3. Гарний колір, але чомусь руки не дійшли до випробування помад цієї фірми

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені теж дуже сподобався відтінок - такий універсальний, але з дрібним шиммером виглядає цікавіше.

      Видалити
  4. Гарний відтінок) Дякую за інформативний свотч (на сайті дійсно щось не те)
    Я колись сиділа на бальзамах від Вів'єн Сабо - їхній запах і упаковка в горошок мене зачарували ☺
    Треба буде якось познайомитись з цим продуктом)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка)
      До речі, так, я ще в магазні тестери перебирала, то трохи не могла зорієнтуватись у відтінках, бо після перегляду сайту в голові були зовсім інші кольори)
      Ага, упаковка в горошок - це мімімі. Люблю, коли продукт не просто у застосуванні хороший, а й візуально приваблює, що хочеться собі на поличку поставити)

      Видалити
  5. подобається упаковка цієї косметики, сама не пробовула, та мамі якось придбала блиск цієї фірми, щось він її не дуже сподобався

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в них дизайнери знають, що сподобається дівчатам)
      Мм... дякую за інформацію! Якщо вибиратиму блиск, то буду з ними уважною)

      Видалити
  6. Красивый оттенок! Не пробовала эту фирму, нужно будет взять на заметку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Да, помада весьма приятная и стойкая)

      Видалити