пʼятниця, 25 липня 2014 р.

Лак для нігтів Odri Tropic #08

Поки пошуки ідеального бірюзового тривають, захотілось мені чогось ще морського і літнього... І погляд впав на лак Odri з серії Tropic, а саме на відтінок 08: чистий, світлий блакитний, який нагадує небо в літню спеку. Але скоро з'ясувалось, що не все так просто...


Серію Tropic виділяють кришечки флаконів - вони в горошок, а загалом дизайн нічим не відрізняється від звичайних баночок Odri: невеликі півкруглі і в горошок, з довгастими кришечками і достатньо зручними пензликами з плоским зрізом.

Отож, я придбала своє блакитне диво, намилувалась на колір, відкрила баночку і... і ось тут почалось найцікавіше. Скажу чесно, такого неслухняного у нанесенні та сушці лаку я вже дааавно не пробувала.



Спочатку лак наноситься з прогалинами, абсолютно не слухається і не дає бажаного відтінку, нагадуючи цим про деякі з моїх невдалих експериментів з Maybelline Colorama. Другий шар трохи виправляє ситуацію - лак дуже густий, тому колір стає тепер не напівпрозорою мжичкою, а яскраво-блакитним. Проте водночас він ні краплі не вирівнюється самостійно, весь час лягає напливами, місцями з'являються бульбашки. Я думала вже забити, стерти його і нанести щось інше, але дуже експериментатора переміг - і почався третій шар!



Ну, мушу визнати, що третій шар більш-менш згладив ситуацію, а прозорий топ завершив всю цю епопею і в результаті я отримала такий бажаний світло-блакитний манікюр з приємним глянцем і соковитим відтінком.

Ви думаєте, що густий лак швидко засох? Як би ж там! Пощастило, що це був вечір неділі - я мала час посидіти і побавитись з його просушуванням... Але-але - через годинки 3 після нанесення "пощастило" мені: знімала кастрюлю з плитки і на вказівному пальцеві лак пошкодився від текстури рушника. От сиджу, дивлюсь на нього і думаю: бути чи не бути?.. XD



Проте не варто забувати про позитивні сторони цього лаку:
- колір приємний, яскравий і однорідний. Хоч і після третього шару. До речі, відтінок трохи темніший, ніж у баночці;
- ціна в мережі "Космо" - 7 UAH за 6 мл. А я взагалі по акції за 3 гривні купила)

Не знаю, як поводяться інші відтінки Odri Tropic, але наразі не виникло бажання це перевіряти =(


12 коментарів:

  1. Love this shade so much <3 Color show nail paints are simply fabulous!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ I absolutely agree, this one is very nice for summer, especially, if you love light-blue jeans!

      Видалити
  2. Амі, не розуміє українську;)))
    три шари лаку, це нігті "хребет" зламають від ваги, а колір приємний досить;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Ну я без проблем з англійською, так що...)

      Ой, і не кажи! Буває ще, що лак ріденький і три шари якраз потрібні, щоб колір проявився нормально. А цей лак ще і густий =(

      Видалити
  3. У меня когда-то был лак, который мог высыхать и четыре часа)) Раза три им воспользовалась и выкинула без сожаления.
    Оттенок красивый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 4 часа? Ох, это надо целый выходной выделить: 4 часа на маникюр, 4 часа на педикюр... Вот и день прошел)
      Спасибо) Да, буду искать такой же цвет, только у других марок)

      Видалити
  4. Моє знайомство з цими лаками також не дуже вдале:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може, це серія така вийшла) Бо зі стандартної лінійки лаків у мене були доволі непогані...

      Видалити
  5. Красивый лак! Я прошлым летом искала похожий оттенок, но не смогла найти(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я вот тоже пока что не нашла альтернативу: все лаки или слишком бледные, или цвет не такой чистый(

      Видалити
  6. Чудовий відтінок, обожнюю подібні!
    Приєдналася до Вашого блогу, буду стежити за оновленнями.
    Давайте дружити!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Якби ще і якість була відповідна, то ціни такому лакові не було б!

      Дякую)) І я вас читаю) Завжди рада новим знайомствам, тим більше у мене блог ще маленький...

      Видалити