понеділок, 21 липня 2014 р.

Nature.med пінка для вмивання Perfectly Clean Face

Назва бренду Nature.med не раз і не два потрапляла мені на очі у інших блогерів. А я завжди вважаю, що в таких випадках варто і самій дізнатись, що ж у них за продукція. Тим більше - бренд український, що не може не тішити.

На офіційному сайті Nature.med ви можете дізнатись, що компанія пропагує гіпоалергенну та безпечну продукцію, де вміст натуральних компоненів - 96%. Початок позитивний, чи не так?



"Секретний інгредієнт" пінки для вмивання Perfectly Clean Face та інших продукців йього бренду - флавони цибулі, розробником же і запатентовані. Про наявність onion flavons ви, як мінімум тричі дізнаєтесь розглядаючи коробоку будь-якого засобу Nature.med. А рекламка всередині упаковки надасть вам повнішу інформацію. Отож, чим хороші флавони цибулі, за словами виробника:

"Onion Flavones або флавони цибулі - це основа всієї косметики NATURE.med. Флавони - це біологічно активні речовини, які неймовірно корисні для шкіри. Зберігаючи всі свої корисні властивості, флавони цибулі при цьому не мають запаху! Onion Flavones були отримані вченими завдяки ліофілізації - процесу заморозки з наступною обробкою благородними металами. 

Onion Flavones унікальні тим, що: 
• проникають крізь епідерміс, в глибокі шари шкіри, до «джерел» проблеми; 
• зволожують на клітинному рівні; 
• насичують глибокі шари шкіри вітамінами, мікроелементами і ферментами; 
• володіють природними протизапальними і антибактеріальними властивостями; 
• завдяки антиоксидантним властивостям сприяють збереженню молодості шкіри; 
• гіпоалергенні; 
• не мають запаху."




З основним компонентом ми розібрались, а тепер розглянемо детальніше саме пінку. Якщо вірити упаковці, то окрім вищезгаданих флавонів цибулі, засіб для вмивання Perfectly Clean Face містить також імбир та грейпфрут.

Nature.med повідомляють, що:
"Ніжна пінка дарує обличчю чистоту та свіжість протягом всього дня. Імбир усуває жирний блиск. Грейпфрут очищае та звужує пори. А поєднання компонентів з Onion Flavones робить вашу шкіру ідеально чистою та красивою!"



А тепер трохи моїх вражень.

Упаковка у всіх продуктів Nature. med біла, строга, з невеликими вкрапленнями інших кольорів. У випадку пінки для вимвання - це поєднання білого та блакитного. Сама коробочка справляє враження, що це "аптечна" косметика, підсвідомо налаштовує на придбання) Хоча свою пінку я купила у Watsons, але, здається, її справді можна знайти і в деяких аптеках.

Всередині - рекламна вкладка з інформацією про всі продукти бренду (їх поки що мало) і масивний прозорий флакон з дозатором та блакитною рідиною, котру дозатор трансформує у пінку. Зручно і немає шансів нахляпати, що я дуже ціную)



Сама пінка дуже приємна. Запах у неї хороший (якусь довгу мить я побоювалась, що таки почую в ньому цибулю)), а після вмивання шкіра така шовковиста, мімімі. Щодо очищення, то після моєї останньої вмивалки від Garnier, яка дуже термоядерно знежирую шкіру, Perfectly Clean Face, звичайно, має слабший ефект. Тим не менше, мені це і подобається - не пересушує, дає відчуття очищеності і м'якості. Особливих ефектів на кшталт загального покращення стану шкіри (а вона в мене проблемна) я не помітила, але саме в якості вмивалки пінка заслуговує на високу оцінку.



Ще з плюсів:
 - не щипає очі:
- непогано знімає косметику. Звичайно, після неї я ще старанно очищаю шкіру спеціальною змивкою для макіяжу, але всякі там тони-пудри - забирає "на ура";
- мінімальне зменшення пор стало помітним через 1,5 тижня використання;
- підходить для всіх типів шкіри. Спочатку цей факт насторожив, але зараз, після використання пінки, помічаю лише позитивні ефекти.

Ціна: 31 UAH за150 мл

Наталія у себе в блозі також написала про цю пінку для вмивання, а тут у Роксолани можете дізнатись про крем для обличчя та тонік від Nature.med =)


12 коментарів:

  1. у мене є крем для рук цієї фірми, дуже класний! має приємний аромат і гарно зволожує, пінками не користуюсь, бо суха шкіра)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а я якраз над ним думала. Бо хочу спробувати максимум засобів: все ж український бренд, який наразі і якістю, і цінами тішить.
      А з моєю комбінованою шкірою влітку тягне вмиватись і освіжати шкіру ледь не щодві години XD

      Видалити
    2. жирна шкіра..блиск, навіть не можу уявити що то таке)) а от про стянутість і сухість можу дипломну написати)))

      Видалити
    3. Не знаю, який варіант кращий навітьXD

      Видалити
  2. Ще й недорогий! Треба буде збігати у Ватсон, коли мої вмивалки закінчаться і спробувати!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуй, поділись враженнями)
      Власне, ціна стала одним з ключових моментів для мене. Бо іноді шкода купувати щось незнайоме і дороге, якщо знаєш, що є непоганий знайомий засіб. Але тут експеримент явно вдався)

      Видалити
  3. Я пенки осенью и зимой люблю) А сейчас мою кожу они не очень хорошо очищают, к сожалению.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А что берете на лето?
      Я для себе еще не выработала идеальную систему ухода, вот и экспериментирую)

      Видалити
  4. А еще она на удивление экономна. Я только треть бутылки успела использовать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Дозатор - це чудове рішення.
      Я комбіную з іншою вмивалкою, тому взагалі мало використала)

      Видалити