пʼятниця, 11 липня 2014 р.

Hot summer

Поки за вікном злива і холоднеча, переглядаю фото, зроблені всього кілька днів тому у страшну спеку. Дивна пора - літо у Львові. Одного дня думаєш, як не розплавитись під променями сонця і що в гардеробі най-найлегше, а вже іншого - шукаєш парасолю, кардиган і кросівки... У цьому пості - варіант для першого випадку, для спекоти. 



 






Трохи деталей - браслетики і колечко =)



 А тут краще видно троянди в мене на сорочці. Взагалі, вони мені дуже подобаються, але з відстані кількох метрів виглядають надто дрібними і непомітними =(


Перстень з двома серцями - моя перша покупка після приїзду з Молдови. Дещо символічне на заміну загубеного недавно колечка з надписом "love". 


На мені:
сорочка - Terranova
шорти - Stradivarius
браслет з клевером - no name, подарунок від дівчинки Андреа з проекту в Молдові))
браслет з візерунчастим диском - Accessorize
колечко з сердечками - Accessorize
босоніжки - "Монарх"
пояс - no name, вінтаж
косички - хенд-мейд =) 

4 коментарі:

  1. Сорочка просто чудова! Але найбільше косички сподобались :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я довго збиралась купити сорочку в клітинку, але ці трояндочки захопили мене з першого погляду XD
      А косички - мій літній must have, інакше з такою довжиною волосся в спекоту не вижити)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Спасибо) Рубашки - моя страсть! Особенно в цветы, клетку или горошек)

      Видалити