понеділок, 7 липня 2014 р.

Colorful dreams

Літо біжить - не стигаю і озирнутись! Вчора повернулась з Молдови - великий пост про подорож вже пишеться, поки очікую на фото (якось так вийшло, що всі фото з мого телефона дуже змиті, що мене засмучує, але маємо, що маємо...)

А поки що вирішила похвалитись моїм трохи літнім манікюром =)


В головних ролях:
Maybelline Colorama відтінок 214
Odri відтінок 6
Oops! відтінок 85
L'ambre Noir відтінок 45
Oops! відтінок 4
і прозорий топ Nogotok Health Line



Взагалі, спочатку я думала зробити всі нігті бірюзовими з Мейбеллін 214, але тут я вже згадувала, що висушити його - це довгий процес. Тому рука сама потягнулась ще й до лаку Одрі - темно-бірюзовий відтінок + легке нанесення = щастя. А потім вже з'явилось бажання додати кольору...і пішло-поїхало =) 



Вибір кольорів пояснює зображення нижче. Це фрагмент топу моєї улюбленої сукні. Сама сукня темно-синя і на ній нема більше ніякого декору, а так вдалось доповнити образ яскравими деталями. 






6 коментарів:

  1. Привіт! дякую, що підписалися на мій блог, а ви пишите книги на яку тему?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт) Навзаєм дякую! Буде цікаво читати вас.
      Пишу поезії та фантастику. Щоправда, опубліковані лише поезії)

      Видалити
  2. о супер)) а я ось фантастику не дуже полюбляю, та зараз теж пишу щось типу роману, та бачу, що з мене такий письменник, як з Вірастюка балерина)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А у вас яка тематика?)
      Нуу.. я на днях прочитала дуже позитивну статтю про те, як редакції відмовляли письменникам публікувати їхню писанину, мотивуючи це найрізноманітнішими причинами, а потім ці книги ставали світовими бестселлерами =) Тому - скільки людей, стільки і поглядів на один і той же твір, пишіть-пишіть!

      Видалити
  3. Дуже красивий манікюр :) обожнюю лаки oops.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      Так, для мене вони теж стали приємним відкриттям!

      Видалити