вівторок, 10 червня 2014 р.

Блиск для губ Rimmel Stay Glossy: Captivate me!

Влітку завжди хочеться чогось яскравого і насиченого, і ось блиск для губ Rimmel Stay Glossy у відтінку під назвою Captivate me! цілком задовольнив моє бажання додати яскравості до мейк-апу.


Це перший і поки що єдиний блиск Rimmel у моїй косметичці. Привезли мені його в подарунок з США, хоча в нас косметику цього бренду теж можна знайти.

Що обіцяє нам виробник Rimmel щодо блиску Stay Glossy:

"Стиль! Форма! Блиск! До 6 годин блискучого кольору з технологією SHINE EXTEND. Миттєве подвійне зволоження. Надай своїм губам ідеальний блиск з супер-аплікатором Soft-Extend."


Що думаю про блиск Stay Glossy я:

Тюбик 5,5 мл, зручнота. Сріблиста кришечка суто візуально дешевить, але ж головне не упаковка, а те, що всередині. До слова, в реальності блиск виглядає не таким "термоядерним", як на фото: він насичений малиново-вишневий з помітним дрібненьким шиммером. Пензлик плоский, в міру широкий, дуже м’який та приємний у використанні.



Сам блиск наноситься легко й зручно, вже в один шар дає яскраве і доволі насичене покриття. На фото чомусь зовсім не помітно шиммеру, але він там є і в доволі великій кількості. Для зовсім вже яскравого глянцю блиск краще нанести в два шари - тоді і об'єму додається, і колір такий соковитий, що далеко не кожен блиск так "працює" =) 

Колір красивий, не "приторний", лягає рівномірно - в мене дуже позитивні враження) Щодо шести годин, які згадували в описів від Rimmel, то, звичайно, блиск так не носиться. Проте він доволі стійкий у порівнянні з іншими "родичами". Глянець сходить-з'їдається швидко, а от шиммер і малиновий тон тримаються години дві-три і після мінімального поновлення знову тішать яскравим кольором. 

Ось так він виглядає на губах:


Запах у блиску солодкий, теплий, пряний, ненав'язливий. Особливої липкості я у Stay Glossy нема (і добре!), хіба що після його зняття на губах залишається трохи шиммеру, так що назва себе цілком виправдовує. А шиммер, до речі, кольоровий: я помітила і білі, і червонясті частинки. Загалом по відчуттях усе приємно, носитиму і тішитимусь)

Ціна: орієнтовно 50 UAH за 5,5 мл.


4 коментарі:

  1. Дуже гарний колір і приємний глянець)
    Я у нас продукцію Ріммель якось мало зустрічала (за винятком одного розпродажу в Ашані)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Угу, такий ягідно-сонячний)
      Я теж не особливо за нею слідкувала, але точно десь бачила... Може і в тому ж АШАНі)

      Видалити
  2. люблю косметику Ріммель, в мене є помада від Кейи Мос, два лаки, була туш, але не дуже сподобалася, а так марка дуже хороша;) Колір блиска сподобався)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А для мене це перший їхній продукт) Хочу купити щось ще та протестувати, але наразі не натрапила в магазинах.
      Так, колір однозначне попадання в десятку! При тому в упаковці він такий ще червоний-червоний, а на губах дуже гарно проявляється нахил в рожево-малиновий тон)

      Видалити