середа, 25 червня 2014 р.

Postcrossing inspiration

Якщо вже мій бложик і так "збірна солянка", то я вирішила додати сюди ще одну частину мого життя - посткроссінг або ж Postcrossing. Бульше дізнатись і зареєструватись можна тут.

Якщо коротко - то це такий міжнародний обмін листівками, коли ти шлеш щось одній людині, а отримуєш листівку у відповідь від зовсім іншої =)


Ось така краса приїхала мені вчора з Британії. Обожнюю серію листівок з "Keep calm..." і кожна з них - справжнє щастя =) Особливо така "мерехтлива". 

Зараз ціни на відправку пошти в інші країни дуже підстрибнули, тому відсилаю я доволі мало, відповідно і у відповідь приходить куди менше, ніж раніше. Але це чудова можливість насолоджуватись кожному отриманою листівкою і радіти так, як я раділа на початку свого захоплення - 4 роки тому. 

За ці чотири роки кількість пошти з різних країн у мене вдома значно виросла, я стала фанатом красивих марок, знайшла кількох друзів по листуванню, почала без проблем розбиратись в тому, скільки і яких марок потрібно для кожного листа чи листівочки, побувала на кількох зустрічах посткроссерів і виробила звичку щоранку однією з перших справ бігати перевіряти пошту - не електронну, а ту, що внизу, в під'їзді. І скажу я вам, що момент повороту ключа в замку та появи в твоєм уполі зору нових листівок - це таке щастя, таке щастя =) 




Немає коментарів:

Дописати коментар