понеділок, 23 червня 2014 р.

Garnier Основний Догляд Засіб для зняття макіяжу 2-в-1

Хороша змивка для макіяжу = щастя. Думаю, кожна дівчина зі мною погодиться) Тому сьогодні - про Засіб для зняття макіяжу Garnier Основний Догляд  2-в-1.

Трапився цей продукт мені цілком випадково: закінчилась змивка від Ів Роше, потрібно було придбати щось нове і я згадала, що в мене засіб для вмивання від Garnier, то чому б і не взяти щось цього ж виробника?)  І зараз я ним дуже задоволена.



Що обіцяє Garnier:

"Засіб для зняття макіяжу 2-в-1 Гарньєр Основний Догляд містить заспокійливий екстракт і про-вітамін В5. Засіб для зяння макіяжу 2-в-1 прекрасно очищує шкіру одним рухом завдяки ефективності очищаючих масел (блакитна фаза) і свіжості тоніка (прозора фаза).
Результат: Ваша шкіра повністю очищена від макіяжу, вона чиста, ніжна і свіжа."

Також на упаковці зазначено, що засіб не містить спирту і віддушок. І що підходить для чутливої шкіри.

Що можу сказати про нього я:

Цей засіб для зняття макіяжу двофазний, тому перед використанням обов'язково треба збовтати. Одного разу я про це забула і булf не дуже втішена результатом: верхій шар (блакитний) дуже жирний і самі розумієте, яке відчуття, коли наносиш тільки його. До слова, про нанесення: у баночки подвійна кришка. Її можна або зняти повністю, що значно полегшує життя, або відкрити тільки незручний і дивної форми клапан зверху, який дає доступ до маленького отвору. Загалом, кому як подобається. Через маслянисту консистенцію засобу він не так швидко всмоктується в спонжики, тому я вже встигла трохи розхляпати.

Сама змивка своє першочергове завдання виконує без проблем: гарно очищає шкіру від тону чи пудри, делікатно змиває макіяж з очей (тіні, підводки, олівці, туш - перепробувала все!). Ключове слово - "легко". Не треба сильно терти, по 3 рази змивати тощо...

Великий плюс - засіб не щипає очі, взагалі. Мінус - після очищення на шкірі залишається таке трохи маслянисте відчуття. Думаю, це пов'язано зі специфікою самого засобу, але мені особисто хочеться після нього ще протерти шкіру чимось, щоб цей ефект зник. А взагалі моя проблемна шкіра реагує на змивку Garnier Основний Догляд цілком спокійно, що не може не тішити. До речі, запах присутній, проте він дуже легкий, трояндовий і приємний.

Наразі використовую після засобу Garnier для вмивання. В планах знайти щось "легше" на щодень, а цю баночку залишити саме для зняття насиченого макіяжу.

Ціна в мережі "Космо" - орієнтовно 40 UAH за 200 мл.




4 коментарі:

  1. У них мицелярная вода очень хорошая. Можешь попробовать ее.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якраз сумнівалась між нею і цією змивкою... Тому, мабуть, наступного разу і спробую)

      Видалити
    2. Мне она показалась явно лучше чем двухфазное средство

      Видалити
    3. Тоді взагалі чудово, бо мої попередні змивки якось не дуже на тлі навіть цього двофазного. Але "жирний" ефект в ньому трохи мінусить загальне враження

      Видалити