понеділок, 2 червня 2014 р.

Зволожуюча губна помада-крем Yves Rocher # 41 Оранжевий Гібіскус

За останні кілька днів багато чого сталось, що й не було часу зазирнути в блог) Втім, навіть, якщо я кудись поспішаю чи не маю часу, то обов'язково підмалюю губи і вії. Тому сьогодні "герой дня" - зволожуюча губна помада-крем Yves Rocher відтінок 41 "Оранжевий Гібіскус".

 

Що каже нам розповість про неї сам виробник Yves Rocher:

"Чистий атласний колір.
Кремова губна помада-догляд.
Соковита, зволожуюча та поживна текстура, вона не липне і не розтікається, чітко окреслює контур губ.
Бездоганно лягає з першого нанесення, огортаючи губи чудовим рівним сяючим кольором."

До слова, на сайті представлено аж 20 відтінків - є, з чого вибирати)




А тепер до власних вражень.

Простий і лаконічний темно-синій стік сподобався. Не те, щоб я вибирала косметику по упаковці, проте такий дизайн доволі елегантно виглядає =)

Що ж, а сама помада "Оранжевий Гібіскус" - такий весняно-літній, теплий, ніжний відтінок. Виглядає він у стіку пастельно-оранжевим, з ледь помітним рожевим підтоном. На губах колір напівпрозорий, дуже легкий, я б сказала, що він більше підкреслює сам колір губ. Я особисто очікувала від нього більшої насиченості, проте і цей варіант красиво виглядає (так-так, фото не передає його кольору правильно). Тому ношу на щодень, а коли хочеться більш насиченого оранжевого - поєдную помаду з блиском відповідного тону.


Наноситься помада-крем Yves Rocher легко і рівномірно, губи не сушить (хоча було б не дуже круто, якби "зволожуюча" помада їх сушила). Але і особливого зволоження я не помітила. Просто м'яке ненав'язливе покриття з приємним ароматом, cпокійним напівпрозорим відтінком та з найдрібнішим шиммером, який на губах майже не помітний.

Носиться успішно кілька годин, не розтікається і не викликає жодних неприємних ефектів. Або я їх ще не помітила. Тому люблю, ношу і планую купувати ще, але спробувати інші відтінки.

З цієї серії маю ще відтінок 61 "Галісійська Троянда" - це найуніверсальніша помада в моїй косметичці взагалі)

Ціна на сайті: 99 UAH 

2 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Я спробую якось зробити це, але мої спроби наразі зовсім паскудно виглядають(

      Видалити