пʼятниця, 2 травня 2014 р.

Блиск для губ Yves Rocher Luminelle Lip Gloss

Одного чудово дня мені захотілось чогось яскравого і я зрозуміла, що у мене забагато рожевих блисків, тому пора шукати щось нове. Цим новим став блиск Yves Rocher з серії Luminelle Lip Gloss у відтінку "Персик". 

Отож, перші ніж я перейду до власних вражень, подивимось, що кажуть на сайті виробника:

"Цей блиск для губ з ніжною текстурою представлений в декількох варіаціях кольору: прозорі відтінки - для солодких і спокусливих губ, насичені лакові відтінки - для гламурних. 
Його +: зручний аплікатор, що повторює форму Ваших губ. 
Цей блиск для губ не містить парабенів."



Прозорий тюбик блиску маленький і зручний - 4,5 мл, саме "воно", щоб кинути в сумочку, коли йдеш кудись. Дизайн упаковки простий, проте, на мій смак, білий ковпачок дешевить загальний вигляд. На тюбику вказано, що блиск містить екстракт малини.


Пензлик у формі пісочного годинника, плоский з обох сторін. Така форма дозволяє зручно та рівномірно наносити блиск.

Що ж до самого блиску, то Yves Rocher Luminelle Lip Gloss мені вельми сподобався. Колір, який фото передають не зовсім коректно, насичений і яскравий. В тюбику блиск виглядає персиковим, з холодним підтоном, який наближається до коралового.

Консистенція у блиску доволі рідка, наносити його легко і приємно. Не виникає відчуття, що на губах щось липке чи чужорідне, як це буває з деякими блисками. Yves Rocher Luminelle Lip Gloss не стягує, дає приємне відчуття зволоженості та м'якості. Колір залишається яскравим і соковитим. Як на мене, відтінок трохи специфічний, але він одразу оживляє макіяж =)



Особливою стійкістю блиск не відзначається - з'їдається, як і всі інші блиски і добра половина помад) Проте навіть після їжі на губах залишається приємний відтінок + відчуття рівномірного зволожуючого покриття. Суто візуально Yves Rocher Luminelle Lip Gloss не працює на додавання об'єму, але він "бере" кольором.

Ціна на сайті виробника: 49 UAH. Як на свою вартість - чудовий продукт.

P.S. Скоро тестуватиму з цієї серії блиск у відтінку "Троянда", обов'язково поділюсь враженнями =)

Немає коментарів:

Дописати коментар