середа, 14 травня 2014 р.

Бальзам для губ Yves Rocher Lip Balm Cocoa & Orange

Так сталось, що до своїх "запасів" з новорічно-різдвяної лімітки від Yver Rocher я добралась напередодні літа. Тут я вже писала про враження від кремy для рук Cocoa & Raspberry, а сьогодні поділюсь враженнями від використання живильного бальзаму для губ Yves Rocher Lip Balm Cocoa & Orange з колекції "Какао".





Подивимось, що каже виробник:

"Цей Бальзам для Губ з ніжним ароматом Какао і Апельсина і текстурою, що тане, захистить шкіру Ваших губ і подарує неймовірне відчуття комфорту в зимові дні! 
Його + : незамінний і приємний для зимового періоду. 
Секрет формули: масло жожоба, масло солодкого мигдалю, масло каріте, ефірні масла Апельсина і петігрен. 
Формула тестована під дерматологічним контролем. 
Без парабенів."

Цікаво, писати Апельсин з великої літери всюди - це, щоб ми не забули, що це бальзам з Апельсином?



Взагалі, бальзами-стіки від Yves Rocher завжди лежать у мене в сумочці, бо вони дуже приємні по якості і зручні, та і вистачає їх надовго. Отож, бальзам Какао & Апельсин не став винятком. Він має приємну текстуру, не надто жирний, надає губам відчуття м'якості - здається, що шкіра така гладенька-гладенька =). Доволі стійкий: мені вистачає нанести його перед виходом чи вдома і на кілька годин забути про повторне нанесення.



Упаковка у формі стіка, як я вжа згадувала, дуже зручна. Вона подобається мені куди більше за тюбики чи баночки, які добре використовувати вдома, але якщо захочеться підмалювати губи на вулиці чи в транспорті, то куди ж з ними?.. Кольору бальзам не має. А єдиний мінус, який я наразі знайшла, це - його запах. Якщо у випадку з поєднанням какао + малина у кремі для рук все було чудово, то какао + апельсин мені зовсім "не смакує". Аромат наче складається з двох різних елементів, які не хочуть поєднуватись, бо один схиляється до тепла, а інший до холоду. Проте після нанесення я особисто його не відчуваю, нема і ніякого специфічного чи неприємного смаку, на щастя. А попри це враження хороші. Хоч зараз і не зима, буду тепер носити Yves Rocher Lip Balm Cocoa & Orange з собою в сумочці =)

Ціна на сайті Yves Rocher - 25 UAH за 4 грами

Немає коментарів:

Дописати коментар