неділя, 4 травня 2014 р.

Stationery inspiration: про блокнотики

Маленькі дрібниці приносять натхнення. Маленькі дрібниці творять настрій. Маленькі дрібниці не залишають байдужими і, мабуть, у кожного є якісь особливі речі такого плану. Ось мені дуже подобаються різні причандалля для писанини: записники, красивий папір для листів, ковертики тощо. Та і саме англійське слово stationery подобається куди більше нашого аналогу "канцелярські товари". Бо "канцелярські товари" асоціюється зі шкільними зошитами, а поняття "stationery" я додала до свого словничка, коли захопилась посткроссінгом (що це таке: тут).

Для того, хто любить листівки та листи, stationery - це не просто шкільні зошити чи ручки, це вже море красивих блокнотів та конвертів, штампи, різні дрібниці, якими все це можна красиво підписати, розмалювати, прикрасити тощо... А що я ще й пишу/малюю, то красиві блокноти в моїй сумочці - це маст-хев =)

На жаль, в наших магазинах канцелярських товарів не так і легко знайти щось цікаве. Довгий час мої фаворити - еко-записники українського видавництва "Школяр". У них така приємна коричнева обкладинка і можна знайти записники без розмітки. А чисті білі сторінки - це найкраще, коли хочеться не тільки писати щось, але й скетчі там різні малювати.

Отож, сьогодні я вам покажу маленьке stationery inspiration =) Улюблений блокнотик, який подарувала мені подруга. Всередині - приємний якісний папір з ледь помітною рожевою або зеленою лінійкою. Він майже всюди зі мною і вже майже весь заповнений віршами та скетчами.



Попри те, що ми живемо в час, коли електронні девайси займають все більше нашого простору, а ті ж записники, блокноти, листи, листівки та інші незаменні колись речі вже можна замінити... Я думаю, що в людини завжди буде потяг до красивих деталей) Завжди буде радість витягнути з поштової скриньки щось, окрім квитанцій, занотувати плани про зустріч не в телефоні, а в ось-такому блокноті, наприклад. І нехай блокнот (на відміну від телефону) не буде нам кидати жодних нагадувань, о велл... 



До речі, випустила цю красу корейська компанія канцтоварів Wannathis. Я спробувала знайти ще щось з їхньої продукції в інтернетах і ось що з цього вийшло:

 
Сказати "хочу_всі!" - не сказати нічого) Якщо знайду ще якусь красу блокнотико-записникового плану, то пости stationery inspiration будуть ще =)


4 коментарі:

  1. Як же я тебе розумію! Сама просто голову втрачаю як бачу якийсь гарненький блокнот чи зошит )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. *хайфайв*
      Так, блокнотики - вони такі)
      Взагалі, моя "рожева" мрія: щоб у нас відкрився хоч один магазин виключно з красивим причандаллям для писанини-листування.

      Видалити
  2. Обожнюю блокноти, але ріко в них щось пишу - якось мені легше наклацати або задиктувати потрбіні записи на телефоні)
    Дуже люблю еко-серію від школярика - в мене було два блокноти, в одному ще досі роблю записи, планую покупки і т.л. В іншому вела щоденник, але закинула цю компроментуючу справу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж багато клацаю) Професія така... Але іноді так добре відпочити від монітора!
      О так, еко-серія дуже симпатична. До того ж вони дешеві і є кілька форматів: і щось побільше, і малюсінькі, які зручно в будь-яку сумочку)
      Головне, щоб цю серію не припинили випускати, бо альтернативи я наразі не знайшла у нас(

      Видалити