середа, 28 травня 2014 р.

Rain inspiration

У кого що, а у нас - травневі зливи. Щодня! Погода змінюється від спеки до холоду дуже швидко, тому часто доводиться бігати/ховатись під час дощу. А що моя парасолька зламалась, то у мене було багато "веселих моментів" за останні кілька днів... Втім, потрапити в дощ - це не так і погано. Люблю те, як він освіжає, і від цього іноді хочеться сміятись, а іноді сміливо йти кудись, ловлячи на собі погляду рідкісних перехожих, які, мабуть, думають, з чого це я так тішусь зливі...


Ось і сьогодні ми з моєю подругою Олександрою зібрались просто посидіти в скверику на лавочці, коли почався дощ... І що ми зробили? Так-так, ми зробили кілька кадрів мене, але потім дощ перейшов у таку зливу, що встигли ще наскрізь промокнути. Вдома виявилось, що кадри всі геть змиті, ось ці два - найкраще, що вдалось виловити(



На мені:
футболка - House, чи не єдина смугаста річ в моєму гардеробі)
спідниця - вінтаж, дуже легкий і приємний шовк відтінку хакі
босоніжки - "Монарх", ношені-заношені і все ще улюблені =) 



Немає коментарів:

Дописати коментар